مانور زمستان ایمن در کاشان برگزار شد

مانور «زمستان ایمن» با هدف هماهنگی و هم‌افزایی توان منابع انسانی و تجهیزات درون سازمانی و برون سازمانی با حضور دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدمات‌رسان شهرستان کاشان برگزار شد.

مانور زمستان ایمن در کاشان برگزار شد

به گزارش برقآب، مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت آبفا گفت: در این مانور توان عملیاتی این شرکت، تجهیزات و همچنین هماهنگی نیروهای امدادی با ارگان‌های دیگر مورد ارزیابی قرار گرفت تا در مواقع بحران و اضطرار بتوانیم از توان متقابل دیگر نیروهای برون سازمانی استفاده کنیم.

«مهدی جعفرزاده» ادامه داد: در مانور زمستان ایمن، سه تانکر آبرسانی، یک دستگاه جنیتکس، دو دستگاه خودرو امداد آب و یک دستگاه خودرو امداد فاضلاب به همراه یازده نفر از کارکنان و نیروهای امدادی شرکت آبفا نیز حضور داشتند.

مانور زمستان ایمن، ششمین مانور مشترک شرکت آب و فاضلاب کاشان با سایر دستگاه‌ها و ادارات خدمات‌رسان و امدادی این شهرستان در سال جاری است.
امسال شرکت آبفا در مانورهای مشترک سیلاب تصفیه خانه فاضلاب ، آماده به کاری پمپ‌های آب، سامانه‌های برق اضطراری، آبرسانی سیار و رزمایش سیل و فرونشست نیز حضور داشته است.

در مانور زمستان ایمن که هجدهم دیماه در مسیر جاده آنتن تا دارالسلام کاشان برگزار شد، علاوه بر نیروهای خدماتی و امدادی آبفای کاشان، ماشین‌آلات راهداری، فراجا، پلیس راه و راهور، اورژانس، هلال‌احمر، امداد خودرو، شهرداری کاشان، آتش نشانی و عوامل نگهداری آزادراه‌ها، شرکت پخش فراورده‌های نفتی، اداره گاز، امور برق و شرکت مخابرات نیز حضور داشتند.