حفاظت از محیط زیست و آمادگی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در برابر تهدیدات احتمالی

مانور دفاع از مقر در تصفیه خانه آب بندرعباس

مانور دفاع از مقر با محور واکنش به تهدیدات احتمالی گاز کلر و مواد گندزدا همزمان با سراسر کشور در تصفیه خانه آب بندرعباس برگزار شد.

به گزارش برقآب، مانور دفاع از مقر در تصفیه خانه آب بندرعباس یک رویداد مهم و بزرگ بود که به منظور آمادگی بیشتر پرسنل و نیروهای امدادی در مواجهه با تهدیدات احتمالی گاز کلر و مواد گندزدا برگزار شد. این مانور با هماهنگی و همکاری بین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی، نیروی انتظامی و بسیج شرکت در سراسر کشور و ۱۳ شهرستان استان هرمزگان برگزار شد.

در این مانور، سناریوی تعریف شده با حضور ۱۳۰ نفر از عوامل اجرایی و اکیپ های امدادی اجرا شد. این تمرین به منظور افزایش سطح آمادگی نیروها و اکیپ های امدادی در محیطی که به ویژه در صنایع آب و فاضلاب می تواند بسیار حساس باشد، برگزار شد. براساس ارزیابی‌های انجام شده، سطح آمادگی نیروها و حضور اکیپ های امدادی در این مانور بسیار قابل قبول بوده و تلاش‌های این پرسنل تشکر و قدردانی شد.

معاونین شرکت، مدیران حراست، پدافند غیرعامل، دفتر پایش و کنترل کیفی آب و فاضلاب و روابط عمومی نیز در این مانور حضور داشتند. این حضور نشان از اهمیت و جدیت این مانور بوده و نشان دهنده رویکرد گسترده و سازنده شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در حفاظت و بهبود تاسیسات صنعتی می باشد.

در نهایت، با توجه به اهمیت محیط زیست و حفظ تمامیت تاسیسات صنعتی، برگزاری این مانور دفاع از مقر در تصفیه خانه آب بندرعباس می تواند به عنوان یک نمونه بارز از حساسیت و آمادگی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در برابر تهدیدات احتمالی مطرح شود. این تمرین نه‌تنها به ارتقای ظرفیت نیروها و اکیپ‌های امدادی کمک کرده است بلکه نشان از توجه جدی شرکت به مسائل محیط زیست و حفاظت از تاسیسات صنعتی دارد.