لوله گذاری فاضلاب در استان اصفهان اجرا شد

در 9 ماهه سال جاری، 103 کیلومتر لوله گذاری فاضلاب در استان اصفهان اجرایی شد که 14 درصد بیشتر از برنامه پیش بینی شده است.

اجرای ۱۰۳ کیلومتر لوله گذاری فاضلاب در استان اصفهان

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان؛ مدیر عامل آبفای استان اصفهان بیان کرد: ۷.۷ کیلومتر خطوط اصلی، ۸۱.۷ کیلومتر خطوط فرعی، ۴.۴ کیلومتر خطوط انتقال و ۹.۸ کیلومتر اصلاح شبکه در ۹ ماهه نخست سال در استان اصفهان اجرایی شده است.
حسین اکبریان نقش اعتبارات ماده ۵۶ بانک ها را در اجرای لوله گذاری فاضلاب بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: این شرکت در راستای انجام وظایف خود مبنی بر نوسازی شبکه فرسوده فاضلاب اصفهان، همچنان برای اخذ اعتبارات مورد نیاز پیگیری های لازم را انجام می دهد.
وی جمعیت تحت پوشش خدمات فاضلاب در استان اصفهان را حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: ۷۵ درصد جمعیت شهری و یک درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش خدمات فاضلاب هستند.
اکبریان طول شبکه جمع آوری فاضلاب استان را ۸ هزار و ۵۶۸ کیلومتر و طول خطوط انتقال فاضلاب را ۵۲۷ کیلومتر عنوان کرد و گفت: تعداد تصفیه خانه های فاضلاب در مدار استان ۳۱ تصفیه خانه است که ۲۹ واحد آن در بخش شهری و ۲ واحد در بخش روستایی قرار دارند.