مدیرعامل آبفای استان تهران تاکید کرد:

لزوم کمک همه دستگاه‌های اجرایی برای عبور از پاییز نسبتا خشک

مدیرعامل آبفای استان تهران در آیین قدردانی از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی بر لزوم کمک همه دستگاه‌های اجرایی استان تهران برای عبور از پاییز نسبتا خشک و کم‌بارش امسال تاکید کرد.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران به عنوان دستگاه برگزیده در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان تهران معرفی شد.

محمدرضا بختیاری گفت: شرایط استان تهران ویژه است و در سومین پاییز خشک، شرایط آبی کشور مناسب نیست.
او افزود: شرکت آب و فاضلاب استان تهران تامین‌کننده ۲۵درصد آب کل کشور است و جمعیت استان تهران، شرایط ویژه‌ای را برای این استان رقم زده است.

بختیاری با اشاره به وجود نیروهای توانمندی که طی سال‌های گذشته در شرکت آبفای استان تهران رشد یافته‌اند، گفت: توانسته‌ایم خشکسالی پایتخت را بدون کوچک‌ترین تنش آبی طی کنیم و حتی یک ساعت قطعی آب نداشته باشیم که البته تحقق این مهم با همراهی همه دستگاه‌ها و استانداری تهران امکان‌پذیر شده است.

به گفته بختیاری نوع بینشی که در شرکت آب و فاضلاب استان تهران حکمفرماست برگرفته از انگیزه‌های معنوی برای تامین آب مردم است و این نگاه به همکاران شرکت انرژی می‌دهد.

او افزود: همکاران من در تهران بیش از یک ماه است که به صورت سه‌نوبت کار می‌کنند تا ۱۲۰ میلیون متر مکعب کسری آب را جبران کنند.

او با اشاره به امدادرسانی آبفای استان تهران به استان‌های درگیر تنش آبی گفت: نیروهای آب و فاضلاب استان تهران در قالب ۱۸ اکیپ تلاش و همت کردند و در آب‌رسانی استان همدان کمک کردند تا سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران در این شرایط محقق شود.
مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران با اشاره به اینکه امسال معادل۷۰۰۰ میلیارد تومان پروژه این شرکت در حال اجراست، افزود: علی‌رغم همه تنگناها و با وجود تحریم‌های ظالمانه با همراهی و همدلی همه ارکان استان تهران اقدامات بزرگی رقم خورد و در جهت خدمتگزاری مردم گام‌های موثری برداشته شده است.