لزوم توجه به مدیریت دانش و ارتقا ارتباطات درون سازمانی

مهندس علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آبفا کردستان ۲۸ شهریورماه در دیدار با پرسنل واحد امداد و حوادث و اتفاقات شهرستان سنندج شنونده مشکلات و دردل های همکاران این واحد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان مهندس تخت شاهی با ارزشمند خواندن این قبیل دیدارها عنوان کرد: باید این جلسات […]

مهندس علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آبفا کردستان ۲۸ شهریورماه در دیدار با پرسنل واحد امداد و حوادث و اتفاقات شهرستان سنندج شنونده مشکلات و دردل های همکاران این واحد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان مهندس تخت شاهی با ارزشمند خواندن این قبیل دیدارها عنوان کرد: باید این جلسات به صورت تخصصی تر تدوام داشته باشد و معاونین و مدیران ارشد شرکت این دیدارها را با ارکان و حوزه های مختلف در برنامه کاری خود بگنجانند.

وی خواستار تقویت ارتباطات درون سازمانی در شرکت آبفا کردستان شد و تأکید کرد: در حوزه  منابع انسانی شرکت باید تمامی مورادی که همکاران بخش های مختلف به صورت درخواست و پیشنهاد مطرح می کنند بررسی دقیق و کارشناسی بر روی آنها انجام بگیرد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان توجه به مدیریت دانش در این مجموعه را یک نیاز اساسی دانست و گفت: لازم است تمامی همکاران برای موضوعات مرتبط با شرکت پیشنهاد ارائه دهند و این پیشنهادات نیز با دقت رصد و بررسی شود.

در ادامه این جلسه جهاندار محمدی مدیر سامانه ۱۲۲ شرکت آبفا ضمن تشریح فرآنید ثبت حوادث در این مرکز و رصد رفع مشکلات و اجرای نظرسنجی گفت: این سامانه نیازمند بروز رسانی است ضمن آنکه بدنه کارشناسی این مرکز نیز باید تقویت شود.

فعالسازی تعاونی مسکن، ارتقای تسهیلات رفاهی، پرهیز از روزمرگی، مشکلات مربوط به آبداران و چگونگی تغییر وضعت شغلی از مهمترین موارد مطروحه توسط پرسنل واحد امداد و حوادث شهرستان سنندج در این دیدار بود.

بررسی روند اجرای پروژه آبرسانی به قله آبیدر سنندج

مهندس علیرضا تخت شاهی مدیرعامل آبفا کردستان یکشنبه ۲۸ شهریورماه از پروژه آبرسانی به قله آبیدر که توسط این شرکت انجام می شود، بازدید و بر ضرورت تسریع در تکمیل آن تأکید کرد.

 با توجه به درخواست های متعدد کوهنوردان و لزوم تأمین آب آشامیدنی در این نقطه برای آنها، شرکت آبفا کار تأمین آب این مسیر را در برنامه قرار داده و به زودی به بهره برداری می رسد.

 در این پروژه عملیات آبرسانی از کانی ماماتکه به صورت ثقلی به طول ۲۵۰ متر به مخزن واقع در ایستگاه پمپاژ میان راهی منتقل می گردد.

 برق مورد نیاز این مخزن از طریق پنل های خورشیدی تأمین می شود و با یک دستگاه الکتروپمپ به مخزن واقع در قله آبیدر منتلق می گردد و از مخزن مذکور نیز با خط برگشت آبرسانی به جان پناه کوهنوردان، ایستگاه صدا و سیما و کانی ژینگه صورت می پذیرد.

مدیرعامل آبفا کردستان در این بازدید ضمن بررسی فرآیند اجرای پروژه بر ضرورت تکمیل این پروژه در آینده نزدیک تأکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت پروژه لازم است در سریعترین زمان ممکن عملیات نهایی برای تکمیل آن انجام و آماده بهره برداری شود.