لزوم برنامه ریزی دقیق برای گذر موفق از پیک بار تابستان

اولین جلسه گذر از پیک بار ۱۴۰۰ با حضور مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان و معاونین و مدیران مربوطه شرکت توزیع نیروی برق استان و شرکت برق منطقه ای سمنان در سالن مرحوم مهندس مسلمی برگزار شد . در این جلسه مهندس سید علی اکبر صباغ  مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به […]

اولین جلسه گذر از پیک بار ۱۴۰۰ با حضور مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان و معاونین و مدیران مربوطه شرکت توزیع نیروی برق استان و شرکت برق منطقه ای سمنان در سالن مرحوم مهندس مسلمی برگزار شد .

در این جلسه مهندس سید علی اکبر صباغ  مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به شرایط سخت زمستان سال قبل و گرم شدن زود هنگام هوا و افزایش مصرف برق در استان، بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای گذر موفق از پیک بار تابستان سال جاری تاکید کرد .

وی با اشاره به ابلاغیه شرکت توانیر ، بر رعایت سهمیه سقف مصرف انرژی استان تاکید و حرکت بر مبنای این سهمیه را از اولویت های تصمیم گیری ها برشمرد .

مهندس صباغ همچنین در این جلسه ضمن تاکید  بر لزوم توجیه مسئولین استانی جهت همراهی بیشتر در گذر موفق از پیک تابستان ،اظهار امیدواری نمود با هماهنگی صورت گرفته و همکاری صنایع و مردم بتوان تابستان بدون خاموشی را داشته باشیم .

مهندس مجید خطیبی سرپرست  دفتر خدمات مشترکین و مدیریت مصرف و وصول درآمد شرکت برق منطقه ای سمنان نیز گزارشی از وضعیت انرژی مصرفی  هریک از شرکت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ارائه نمود .

در پایان هر یک از اعضاء ، نقطه نظرات خود را جهت هماهنگی بیشتر اعلام داشتند.