معاون حقوقی امور مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو در تبریز تاکید کرد:

لزوم انجام برنامه ریزی مدون و مبتنی بر ایده های نو برای ظرفیت های بالقوه صنعت آب و برق

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان، جلسه شورای هماهنگی مدیران عامل شرکت های صنعت آب و برق آذربایجان شرقی با حضور دکتر حیدری معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو تشکیل شد.

در این جلسه که پیش از ظهر روز چهارشنبه ۱۱ خرداد به میزبانی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی تشکیل شد، ابتدا مهندس یوسف غفارزاده مدیر عامل این شرکت و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان، ضمن ابراز

خرسندی از حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو در استان،گزارشی از عملکرد شورای هماهنگی مدیران آب و برق استان را ارائه نمود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام گرم سال و بروز “پیک مصرف آب و برق”، برنامه های شورای هماهنگی استان از قبیل دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و ادارات ذیربط را در راستای خدمت

رسانی هر چه بهتر به مردم شریف استان و برنامه ها و پروژه های اضطراری کنترل تنش آبی کلانشهر تبریز و گذر موفق از پیک مصرف برق در تابستان سال جاری را تشریح نمود.

در این جلسه، مدیران عامل شرکتهای صنعت آب و برق نیز نقطه نظرات و چالش‌های شرکت های متبوع خود را بیان نمودند.

دکتر احمد حیدری معاون امور حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزارت نیرو نیز در این جلسه ضمن استماع نقطه نظرات و مشکلات شرکت های آب و برق استان، طی سخنانی ماهیت کار صنعت آب و برق را خدمتگزاری مستقیم به مردم

قلمداد کرده و گفت: ما باید در این گونه برنامه های استانی، در کنار مسئولین استان بیش از پیش در ارائه راهکار به مردم تلاش نماییم چرا که این امر، ارزش گذاری به ساحت مردم بزرگوار استان ها و مجموعه مردم کشورمان می باشد.

وی ظرفیت های استان آذربایجان شرقی در صنعت آب و برق را بسیار غنی اعلام کرده و افزود: با این ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل باید برنامه‌ریزی‌های دقیق و مبتنی بر ایده ها و خدمات موثر را پیگیری و با جدیت تداوم دهیم.

دکتر حیدری در بخش پایانی سخنان خود پیرامون برنامه های منابع انسانی، بودجه و پشتیبانی فعالیت های فنی، عمرانی و اداری مواردی را برای حاضرین بیان داشت.