لزوم اصلاح ۶۰۰ کیلومتر از شبکه توزیع برق قروه

رییس شبکه توزیع برق شهرستان قروه گفت: شبکه توزیع برق شهرستان قروه دارای ۶۰۰کیلومتر شبکه توزیع فشار ضعیف می باشد که نیاز به اصلاح دارد. فرهاد میمنت آبادی از اصلاح ۱۳۰کیلومتر شبکه توزیع برق در سه شهر و ۲۳ روستای شهرستان قروه در سال ۹۹ خبر داد و گفت: شبکه توزیع برق از اساسی ترین […]

رییس شبکه توزیع برق شهرستان قروه گفت: شبکه توزیع برق شهرستان قروه دارای ۶۰۰کیلومتر شبکه توزیع فشار ضعیف می باشد که نیاز به اصلاح دارد.

فرهاد میمنت آبادی از اصلاح ۱۳۰کیلومتر شبکه توزیع برق در سه شهر و ۲۳ روستای شهرستان قروه در سال ۹۹ خبر داد و گفت: شبکه توزیع برق از اساسی ترین زیرساخت هاست و انرژی برق در تمام زمینه ها از جمله صنعتی، کشاورزی و خانگی از اصلی ترین نیازهاست و از همین رو اصلاح شبکه توزیع برق از سنوات گذشته و با تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار آغاز شده است.

وی افزود: اولویت شرکت توزیع برای اصلاح با مناطقی است که مشکلاتی از قبیل سرقت انرژی، سرقت کابل شبکه و مشکلات ساختاری دارند.

رییس شبکه توزیع برق شهرستان قروه ادامه داد: ویژگی های کابل خودنگهدار کاهش باند حریم، کاهش تلفات، کاهش خاموشی های بی برنامه است و هدف از اصلاح شبکه توزیع برق، تامین برق پایدار بدون نوسان برای مشترکین و جلوگیری از سرقت انرژی و سرقت کابل های شبکه جلوگیری از خاموشی های خارج از برنامه حاصل از مشکلات جوی و اتفاقات پیش بینی نشده است.

رییس شبکه توزیع برق شهرستان قروه اعلام کرد: این طرح قرار بود در ابتدا باهدف اصلاح ۵۵کیلومتر از شبکه برق صورت بگیرد، اما باهمت و تلاش همکاران ما در شبکه توزیع برق شهرستان قروه این میزان به ۱۳۰کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۱۰میلیارد و ۴۹۹میلیون ریال در سال گذشته افزایش یافت و پیش بینی می شود در سال آینده بتوانیم ۱۸۰کیلومتر از شبکه توزیع برق شهرستان را با اعتباری بالغ بر۲۳۲میلیارد و ۷۴۰میلیون ریال نوسازی و بازآرایی کنیم.

میمنت آبادی در پایان خاطرنشان کرد: شبکه توزیع برق شهرستان قروه دارای ۶۰۰کیلومتر شبکه توزیع فشار ضعیف می باشد که نیاز به اصلاح دارد و پیش بینی می شود تا پایان سال۱۴۰۲ تمام شبکه توزیع برق شهرستان قروه را اصلاح و بهینه سازی کرده و برقی مطمئن، پایدار و امن به مشترکین هدیه دهیم.