لزوم استفاده حداکثری از کلیه مولدهای خودتامین و تولید پراکنده

هشتمین جلسه کارگروه راهبری مدیریت مصرف و پاسخگویی بار ۱۴۰۰ با حضور معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، مشاور فنی مدیرعامل، مدیر و کارشناسان دفتر مدیریت مصرف و نمایندگان شرکت مشاور محب نیرو در سال جلسات حوزه ستادی برگزار شد. در ابتدای این جلسه مهندس طالبیان رئیس کارگروه راهبری مدیریت مصرف و […]

هشتمین جلسه کارگروه راهبری مدیریت مصرف و پاسخگویی بار ۱۴۰۰ با حضور معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، مشاور فنی مدیرعامل، مدیر و کارشناسان دفتر مدیریت مصرف و نمایندگان شرکت مشاور محب نیرو در سال جلسات حوزه ستادی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهندس طالبیان رئیس کارگروه راهبری مدیریت مصرف و پاسخگویی بار ۱۴۰۰ در شرکت، استفاده حداکثری از کلیه مولدهای خودتامین و تولید پراکنده را مهمترین وظیفه این کارگروه اعلام کرد و گفت: هم اکنون از مجموع  ۴۶۶ کنتور هوشمند در طرح مولدهای خودتامین فقط حدود ۸۶ اشتراک با حداکثر تولید ۲۷ مگاوات در این طرح فعالیت دارند.

در ادامه ظرفیت تولید برق مولدهای مشترکین و همچنین سهمیه تولید برق به تفکیک مناطق در برنامه مدیریت مصرف و پاسخگویی بار ۱۴۰۰ برای کارشناسان شرکت مشاور تشریح شد و معاون خدمات مشترکین شرکت خواستار تلاشهای بیشتری جهت دستیابی به سهمیه تعیین شده با همکاری مناطق تحت پوشش شرکت شد.

در این جلسه مقرر شد مقدار سوخت تحویلی هر اشتراک با میزان تولید برق در طرح مولدهای خودتامین تطبیق داده شود. همچنین درصورت عدم همکاری مشترکین دارای تفاهم نامه در طرح مولدهای خودتامین مراتب طی نامه ای از طرف شرکت مشاور به مدیران مناطق و دفتر مدیریت مصرف جهت ارسال اخطاریه و قطع برق اشتراک، اعلام شود.

همچنین مقرر شد فهرستی از مشترکینی که در طرح مولدهای خودتامین مشارکت ندارند، برای قطع سهمیه سوخت در اختیار شرکت پالایش نفت قرار گیرد.