لزوم آمادگی و برنامه ریزی برای روزهای آتی صنعت برق

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان تصریح کرد: بدون آمادگی و برنامه ریزی، نمی توان برای روزهای سخت پیش روی صنعت برق اقدامی انجام داد. “بهمن داراب زاده” گفت: با توجه به یافته های علمی جدید مبنی بر تغییر اقلیم صورت گرفته و شواهد و تجربیات امسال و سال های گذشته، بطور حتم روزهای […]

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان تصریح کرد: بدون آمادگی و برنامه ریزی، نمی توان برای روزهای سخت پیش روی صنعت برق اقدامی انجام داد.

“بهمن داراب زاده” گفت: با توجه به یافته های علمی جدید مبنی بر تغییر اقلیم صورت گرفته و شواهد و تجربیات امسال و سال های گذشته، بطور حتم روزهای بسیار گرمی را در سال آتی تجربه خواهیم کرد و از هم اکنون باید برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای سپری کردن روزهای داغ سال آینده صورت گیرد.
وی افزود:اگرچه در تابستان با شرایط دشوارتری روبه رو هستیم، اما این شرایط سخت در زمستان ها هم وجود دارد ونباید از آن غافل شویم و باید برنامه ریزی لازم در این بخش نیز صورت گیرد.
داراب زاده گفت: برای اینکه تابستان آینده را با موفقیت پشت سر بگذاریم باید در تمامی زمینه ها اقدام لازم صورت گیرد و از تمرکز بر روی یک بخش باید پرهیز شود.
وی افزود: احداث نیروگاه های جدید برق، تعمیرات به موقع پست ها و خطوط، تغییر و کاهش ساعات کار دستگاه های اجرایی، انعقاد تفاهم نامه با مشترکان محترم صنایع سنگین، برنامه ریزی صحیح در خصوص تعمیرات نیروگاه ها و مخصوصا برخورد قاطع و جدی با مراکز غیرمجاز رمزارز و نهادینه کردن موضوع استفاده بهینه از انرژی برق باید در دستور کار قرار گیرد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: از هم اکنون باید برای شرایط سخت و دشوار پیش رو فکر کرد چرا که فردا دیر است و شاید نتوان آنگونه که بایسته و شایسته است کاری را انجام داد.