کلنگ زنی پروژه های دهه فجر شرکت برق منطقه‌ای زنجان با اعتباری بالغ بر ۶۵۴ میلیارد ریال

پروژه های دهه فجر شرکت برق منطقه‌ای زنجان با اعتباری بالغ بر 654  میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی این شرکت، دو پروژه نصب پست سیار ۶۳ کیلو ولت به همراه خطوط ارتباطی آنها در دو شهرک صنعتی شال و حکیمیه در ایام مبارک فجرکلنگ‌زنی می‌شود.

نصب پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت در شهرک صنعتی شال و خط ارتباطی آن 
مهندس خلجی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پروژه نصب پست سیار ۶۳ کیلو ولت در شهرک صنعتی شال که شامل یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۵ مگا ولت آمپر می باشد با هدف ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت که موجب توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه می‌گردد. خط ارتباطی این پست به طول ۳.۵ کیلومتر مدار با هزینه‌ای بالغ بر  ۲۷۸۳۰۰  میلیون ریال تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. ومیزان اشتغال زایی زمان اجرا۱۷نفر ماه و زمان بهره برداری ۳ نفر خواهد بود
نصب پست سیار ۶۳.۲۰ کیلو ولت حکیمیه و خط ارتباطی آن
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان در خصوص پروژه شهرک صنعتی حکیمیه نیز گفت: این پروژه به منظور تامین برق شهرک صنعتی حکیمیه اجرا می گردد و شامل یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۵ مگاولت آمپر و خط ارتباطی آن به طول تقریبی ۱۰.۵ کیلومتر مدار است  .پروژه خط و پست حکیمیه  با هزینه‌ای بالغ بر  ۳۷۵۰۰۰  میلیون ریال  اجرا می شود میزان اشتغال زایی این پروژه در زمان اجرا ۱۳ نفر ماه و ۳ نفر در زمان بهرهبرداری می باشد .
مهندس خلجی اظهار امیدواری کرد:  پروژه های مذکور در طی سال جاری یا حداکثر اوایل سال آتی قبل از پیک بار به بهره برداری برسد .
مهندس خلجی در خصوص پروژه‌های در دست اقدام این شرکت در استان قزوین به خبرنگار ما گفت:  اصلاح و بهینه سازی پست‌های ۲۳۰ کیلوولت قزوین و بوئین‌زهرا از دیگر اقدامات این شرکت در جهت افزایش ظرفیت و بهینه سازی استفاده از این پست های حساس و مهم می باشد که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا می باشند که امیدواریم تا پایان نیمه نخست سال آتی مورد بهره برداری قرار گیرند.
ایشان در پایان اظهار امیدواری کرد : عملیات احداث پروژه مهم نیروگاه سیکل ترکیبی بویین زهرا که سهم بسزایی در توسعه صنعتی منطقه دارد با مساعدت مسئولین استانی در سال آینده آغاز گردد.