کشف و جمع آوری ۱۱ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در شهرستان تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با تلاش همکاران شرکت در واحد برق های غیرمجاز 11 دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در شهرستان تبریز کشف و ضبط شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با تلاش همکاران شرکت در واحد برق های غیرمجاز ۱۱ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در شهرستان تبریز کشف و ضبط شد.
عباس حسامی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که موجب اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه برق و آسیب به وسایل برقی شهروندان می شود فعالیت مزارع غیرمجاز استخراج رمز ارز است، در راستای مقابله با این موضوع شرکت اقداماتی را انجام می دهد.
وی افزود: یکی از راهکارهای پیشگیری از فعالیت این مراکز مشارکت مردمی بوده و در این خصوص مردم می توانند در صورت مشاهده چنین مراکزی موضوع را به مرکز فوریت های برق ۱۲۱ گزارش دهند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریزادامه داد: با توجه به گزارشاتی مبنی بر فعالیت مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در خیابان مفتح تبریز و شهر جدید سهند پس از مکاتبات و کسب دستورات، اقدامات لازم به منظور جمع آوری این مراکز انجام شد.
وی افزود: ۹ مورد از دستگاه های غیرمجاز با تلاش همکاران امور برق ستارخان و واحد برق های غیرمجاز شرکت و کلانتری شماره ۱۳ تبریز در خیابان مفتح و ۲ مورد دیگر با تلاش همکاران واحد برق های غیرمجاز شرکت و امور برق سهند و پلیس آگاهی کشف و ضبط شد.