کتاب فنون خبرنویسی و اطلاع رسانی در صنعت برق منتشر شد

در آستانه روز ملي ارتباطات و روابط عمومي، كتاب « فنون خبرنويسي و اطلاع رساني، پژوهشي در روابط عمومي هاي صنعت برق ايران » منتشر شد.

به گزارش برقآب، به نقل از پایگاه خبری توانیر؛ کامران حدادی نویسنده این کتاب گفت، در این اثر برای نخستین بار مباحث مرتبط با خبر، اطلاع رسانی و روابط عمومی به گونه ای تالیف شده تا برای فعالان حوزه روابط عمومی به ویژه در شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو و توانیر مفید واقع شود.

وی با اشاره به اینکه در این اثر به صورت گام به گام اصول و مبانی روابط عمومی و خبرنویسی با ذکر مثال های متعدد از شرکت های وابسته به وزارت نیرو آموزش داده شده، تصریح نمود؛ کتاب شامل ۹ فصل می باشد که در آن علاوه بر آشنایی با اصول و استانداردها و تکنیک های خبرنویسی، به اهمیت جایگاه صنعت برق در حوزه های اقتصادی، ژئوپلیتیکی و منطقه ای و همچنین مباحث جامعه شناسی صنعت برق و جامعه شناسی مصرف کنندگان برق پرداخته شده است.
حدادی با تاکید بر اینکه مطالب کتاب به گونه ای تهیه و تدوین شده که برای علاقه مندان به صورت گام به گام خبرنویسی را آموزش می دهد افزود؛ یک فصل این کتاب به بیان راهکارهایی برای مسائل مهم و مبتلابه صنعت برق اختصاص یافته و در آن خبرنویسی در شرایط بحرانی، اطلاع رسانی در پیک بار شبکه، چگونگی خبرنویسی در باره سرقت شبکه، آسیب شناسی فضای مجازی، خبرنویسی در زمان بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی و مواردی از این دست مورد توجه قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش کتاب فنون خبرنویسی و اطلاع رسانی، پژوهشی در روابط عمومی های صنعت برق ایران از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی و با حمایت شرکت توزیع نیروی برق خوزستان منتشر شده و در دسترس علاقه مندان است.
گفتنی است کامران حدادی از فعالان حوزه رسانه و روابط عمومی بوده و دارای مدرک دکتری در رشته جامعه شناسی فرهنگی است.