در راستای اجرای  مصوبه هیات وزیران درخصوص مدیریت انرژی  ؛

کارگروه مدیریت مصرف برق استان اردبیل برگزار شد

كارگروه مديريت مصرف برق استان اردبيل با حضورمديرعامل ،معاونين و مديران برق منطقه اي آذربايجان ، اعضاي كارگروه مديريت پيك شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل و با حضور  نمايندگاني از استانداری اردبیل، سازمان صمت وشركت  شهرک های صنعتی استان برگزار شد.

این جلسه روز یکشنبه ۸ خرداد در محل سالن جلسه شهید سلیمانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و در راستای اجرای  مصوبه هیات وزیران درخصوص مدیریت انرژی  در نیمه اول سال ۱۴۰۱ وسهمیه ابلاغی مشترکان برق منطقه ای و شرکتهای توزیع نیروی برق که با هماهنگی وزارت صمت از سوی توانیر ابلاغ شده است، تشکیل شد.

 

پورمستقیمی دبیر کارگروه مدیریت مصرف برق منطقه ای آذربایجان در این جلسه به ارائه گزارش از مصوبه هیات وزیران، سناریوی کاهش بار صنایع و شهرک های صنعتی پرداخت.

در جلسه کارگروه مدیریت مصرف برق استان اردبیل مقرر شد ، شرکت توزیع  برق استان گزارشی از نیاز به تغییر ساعات اداری را جهت تصویب به دبیرخانه شورای اداری استان و هم چنین برنامه های مدیریت کنترل با استان و شهرک های صنعتی و کشتورزی و سایر مصارف استان  را بر اساس سناریو ابلاغی به استانداری و سازمان صمت و شرکت شهرکهای صنعتی و جهاد کشاورزی ارسال نمایند.