کارگاه خط گرم جایگزینی کابل خودنگهدار بدون اعمال خاموشی

دوره‌ی آموزشی «کارگاه خط گرم جهت جایگزینی کابل خودنگهدار بدون اعمال خاموشی» در برق تبریز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، این دوره‌ی آموزشی با هدف جایگزینی کابل خودنگهدار بدون اعمال خاموشی و با رعایت کلیه‌ی دستورالعمل‌ها و استانداردهای جاری وزارت نیرو برگزار شد و به حاضران مدرک جوار کارگاهی […]

دوره‌ی آموزشی «کارگاه خط گرم جهت جایگزینی کابل خودنگهدار بدون اعمال خاموشی» در برق تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، این دوره‌ی آموزشی با هدف جایگزینی کابل خودنگهدار بدون اعمال خاموشی و با رعایت کلیه‌ی دستورالعمل‌ها و استانداردهای جاری وزارت نیرو برگزار شد و به حاضران مدرک جوار کارگاهی اعطا خواهد شد.

این دوره‌ی آموزشی با حضور ۶۰ نفر از سیمبانان، ناظران و کارشناسان طراحی به مدت ۸ روز توسط دفتر برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی و با مشارکت معاونت بهره‌برداری برگزار شد. تدریس این دوره را آقای حمید اسمعیلی نصرآبادی برعهده داشت.

آشنایی با ساختار و استاندارد شبکه‌های توزیع از جمله توانایی بکارگیری انواع کابل‌های خودنگهدار فشار ضعیف، توانایی بکارگیری مکان‌های نصب و اولویت‌بندی اجرای طرح‌های جایگزینی، توانایی کنترل صحت سطح مقطع تعیین شده‌ی شبکه‌ی جدید با کابل خودنگهدار و توانایی بکارگیری جداول کشش و فلش کابل‌های خودنگهدار از جمله مواردی بود که در این دوره‌ به حاضران آموزش داده شد.

گفتنی است پیش‌بینی می‌‌شود با انجام این دوره‌ی آموزشی حاضران بتوانند در رفع مشکل پیک بار مصرف با تقویت شبکه‌های موجود، رفع مشکل بارهای ضربه‌ای در شبکه‌ها، رفع مشکل زمان اجرای پروژه‌ها، رفع مشکل هزینه‌های بالای اجرای پروژه‌ها و رفع مشکلات فنی شبکه‌های هوایی آموزش‌های لازم را فراگرفته باشند.