آرش آریانژاد،مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت:

قوه‏ قضائیه، به عنوان یکی از اضلاع سه گانه‏ ی ارکان نظام، در پیشبرد اهداف عالیه‌ی انقلاب و همچنین در حمایت از بخش آب استان، نقش بسزایی را ایفا می‌کند

در این دیدار، مهندس آرش آریانژاد، وضعیت کنونی آب استان و عملکرد چند ساله اخیر این شرکت، در کلیه حوزه‌های مرتبط را تشریح نمود.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه‌ای کردستان مهندس آرش آریانژاد هدف از این دیدار را هماهنگی و تعامل بیش از پیش با دستگاه قضایی و دادستانی همچون گذشته، در جهت صیانت از منابع آبی برشمرد و اظهار داشت: قوه‏ قضائیه، به عنوان یکی از اضلاع سه گانه‏ ی ارکان نظام، در پیشبرد اهداف عالیه‌ی انقلاب و همچنین در حمایت از بخش آب استان، نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

 

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان با اشاره به برنامه این شرکت در سال آبی جاری برای مقابله با تخلفات احتمالی، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط خشکسالی و بحران کم آبی و به منظور آگاهی بخشی به کشاورزان و صاحبان چاه‌های کشاورزی، اقدامات اطلاع‌رسانی گسترده‌ای، در استان صورت گرفته است.

 

مهندس آریانژاد در ادامه گفت: در جهت مدیریت آب و برون رفت از بحران حاضر، می‌طلبد تا دستگاه‌های اجرایی و بخصوص مردم عزیز استان با ما همراه باشند تا بتوانیم به سلامت از این بحران عبور کنیم.

 

مدیر عامل این شرکت همچنین به راهکارهای برون رفت از بحران آب اشاره و عنوان کرد: طرح احیاء و تعادل بخشی، به عنوان یکی از شیوه های مقابله با تخلفات آبی، با هدف حفاظت و صیانت از منابع آب زیرزمینی، توسط این شرکت اجرا می شود که در این زمینه آب منطقه‌ای کردستان چندین سال متوالی است رتبه برتر کشور را در سطح وزارت نیرو کسب کرده است.

 

وی در این دیدار ضمن تشکر از همکاری همه جانبه و تعامل خوب مسئولین قضایی در برخورد با متخلفان منابع آب و متجاوزین حریم رودخانه ها، خواستار همکاری هرچه بیشتر دستگاه قضایی با مجموعه شرکت آب منطقه ای استان، شد.

 

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی رئیس کل دادگستری استان، گفت: تشکیلات قضایی دغدغه‌های خاص در خصوص بحران آب را دارد و صیانت از منابع آبی را به عنوان یک وظیفه تلقی می‌کند.