مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

قهرمانان واقعی شهدا و جانبازان هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: قهرمانان واقعی شهدا و جانبازان هستند نه آن قهرمانان پوشالی که سینمای هالیود به نسل جوان القا می کند.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، آیین بزرگداشت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیران و کارکنان شرکت و حاج حسن مددی از همرزمان شهید سلیمانی و راوی دوران هشت سال دفاع مقدس در محل ستاد مرکزی شرکت برگزار شد.
طی این مراسم عباس حسامی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نه یک عمل تبلیغی بلکه یک امر واجب است، اظهار کرد: باید برای نسل جوان و آن هایی که دوران جنگ تحمیلی را تجربه نکرده اند شهدا را معرفی کرده و آرمان های دوران دفاع مقدس را تبیین کنیم.
وی افزود: اگر نتوانیم در امر معرفی شهدا و تبیین اهداف و آرمان های آنها به خوبی اقدام کنیم، دشمنان انقلاب و مردم با القای خواسته های خودشان جای ما را خواهند گرفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق با اشاره به اهمیت رسانه ها و فضای مجازی در تربیت نسل جوان، ادامه داد: امروزه رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی و اینترنت نقش بیشتری نسبت والدین در تربیت فرزندان دارند و این موضوع می تواند یک امتیاز یا آفت محسوب شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر به اندازه کافی تولید محتوا نکرده و از تکنیک های سمعی و بصری استفاده نکنیم دشمنان جای ما را گرفته و خواسته های خود را تحویل جوانان خواهند داد.
وی با تاکید بر اینکه قهرمانان واقعی در اطراف ما هستند باید آن ها را بشناسیم، اضافه کرد: قهرمانان واقعی شهدا و جانبازان هستند که برای دفاع از آب و خاک و ناموس میهن اسلامی از جان خود گذشتند نه آن قهرمانان پوشالی که سینمای هالیود به نسل جوان القا می کند.
در ادامه حاج حسن مددی خاطراتی از دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و تلاش رزمندگان مدافع حرم در جبهه مقاومت و مقابله با دشمنان بیان کرد.