قدردانی فرماندار تبریز از مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق تبریز

قدردانی فرماندار تبریز از مدیریت بحران شركت توزیع نیروی برق تبریز

به گزارش برقاب، شرکت توزیع نیروی برق تبریز، یونس فاتح فرماندار تبریز و رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان تبریز با ارسال لوحی از ناصر عبائی مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق تبریز به دلیلی همکاری و تلاش‌های مطلوب در برگزاری رزمایش اسکان ۱۰ هزارنفری در شهر تبریز قدردانی کرد.
در متن این لوح آمده است:
توسعه اجتماعی پایدار در سایه همکاری، آگاهی، احساس مسئولیت و اقدام عملی همه اقشار جامعه و مردم محقق می‌گردد و نحوه مواجهه با بلایای ناگزیر طبیعی نیز در تبعیت از شاخص‌های توسعه مذکور، نقش اساسی در تقلیل آلام مردم و اعاده اوضاع مادی و معنوی به حالت قبل از وقوع بلایا ایفا خواهد کرد.
بدیهی است برگزاری رزمایش‌های آمادگی برای مقابله با این بلایا و ارتقای تجربه، دانش، هماهنگی و کیفیت عملیات امدادرسانی و نجات تأثیر بسزایی خواهد گذاشت. برگزاری رزمایش بزرگ اسکان و درمان اضطراری ۱۰ هزارنفری در شهر تبریز نمادی از احساس مسئولیت دستگاه‌های امدادرسان، اجرایی، نظامی و انتظامی تبریز در جهت سنجش میزان آمادگی کلیه نهادهای مذکور در برابر زلزله فرضی بوده. فلذا بدین‌وسیله از زحمات و تلاش‌های جنابعالی در برگزاری رزمایش مذکور تقدیر و تشکر نموده و انتظار می‌رود تلاش‌ها برای ارتقای آمادگی به‌صورت مستمر به نقطه مطلوب ادامه یابد.