قدردانی شرکت توانیر از معاونت مالی و پشتیبانی برق منطقه‌ای خوزستان‎

نشست مشترک معاونین مالی و پشتیبانی شرکت‌های برق منطقه‌ای سراسر کشور و شرکت مدیریت شبکه با حضور معاون مالی و پشتیبانی و مدیرعامل شرکت توانیر برگزار شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر در این نشست که در شرکت برق منطقه‌ای تهران برگزار شد، گفت: شاید اینگونه به نظر برسد که در شرکت‌های صنعتی تنها بخش فنی حائز اهمیت است، اما منابع انسانی و مالی پشتیبانی هیچگاه درجه دوم را نداشته چرا که اندیشه درست و امنیت یک شرکت در گرو این گونه بخش‌ها است.

وی افزود: ممکن است دیگران فکر کنند که بخش‌های فنی از اهمیت بیشتری برخور دارند، اما پیشرفت بخش فنی در گرو بخش منابع انسانی و مالی پشتیبانی می‌باشد و می‌توان گفت شاخص‌ها و کلید اصلی موفقیت هر سازمان در گرو این دو بخش است.

کردی اضافه کرد: زمانی که سایر بخش‌های دارای تخصص خاص دچار اختلال و مشکل شوند بخش پشتیبانی و مالی با یک استراتژی به موقع و کاربردی می‌تواند حلال مشکل باشد.

بر اساس این گزارش، مهدی باسطی‌نیا معاون امور و پشتیبانی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان که در این نشست حضور داشتند به دلیل کیفیت گزارشات مالی و توجه به سیاست‌های کلان وزارت نیرو و شرکت توانیر، از سوی مدیرعامل توانیر مورد تقدیر قرار گرفتند.

در لوح‌تقدیر اهدایی آرش کردی به مهدی باسطی‌نیا آمده است: صدور اظهار نظر مقبول توسط سازمان حسابرسی در خصوص صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ شرکت توانیر برای اولین بار، از مصادیق تبلور تلاش متعهدانه و متخصصانه جنابعالی و همکاران شما در آن شرکت بوده که ضمن اعتلای کیفیت گزارشات مالی در صنعت برق، به عنوان برگ زرین دیگری در کتاب مجاهدت‌ها و تلاش‌های همکاران این صنعت رقم خورده است.

لذا بدینوسیله از همکاری، تلاش و خدمات جنابعالی و همکاران مالی آن شرکت که با دقت نظر در کم و کیف امور و توجه به سیاست‌های کلان وزارت نیرو و شرکت توانیر به نحو احسن گام برداشته‌اید، نهایت تشکر و تقدیر به عمل می‌آید.