قدردانی امام جمعه شهر غلامان از اقدامات موثر شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی

امام جمعه شهر غلامان در دیدار خود با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی و هیئت همراه از اقدامات و خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان قدردانی کرد.

به گزارش برقآب،  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، امام جمعه شهر غلامان در این دیدار گفت: خوشبختانه به برکت خون شهدا، امروزه درکشور شاهد پیشرفت های بسیار زیادی در حوزه های مختلف هستیم به طوری که دستاوردهای انقلاب در جای جای کشور مشاهده می شود.

حجت السلام “ابراهیمی” ادامه داد: یکی از بزرگ ترین نعمت هایی که در کشور وجود دارد، نعمت برق است که خوشبختانه به همت جهادگران، مردم از روشنایی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از شرکت هایی است که در تمامی شبانه روز و به صورت جهادی مشکلات مردم را رفع کرده است و خدمات بی شماری را ارائه می دهد.

وی خطاب به تمامی مسئولان خاطر نشان کرد: حضور همه جانبه در همه عرصه ها، کمک بسیار بزرگی برای رفع مشکلات مردم می کند و در همین رابطه، خدمات شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در این مراسم با قدردانی از مردم و به خصوص کشاورزان در همراهی این شرکت برای عبور موفق از پیک بار تابستان گفت: با توجه به ناترازی موجود در بخش انرژی، خوشبختانه با کمک مردم و کشاورزان، توانستیم بدون مشکل از پیک بار جاری عبور کنیم.

مهندس “حسن چاهی” با اشاره به طرح سراسری پاداش ۲۰ برابری مشترکان ادامه داد: در همین راستا با توجه به مدیریت مصرف خوب مشترکان استان، بیش از ۵۶ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی به مشترکان خانگی تخصیص و بر روی قبض آنان اعمال شد.

وی هم چنین با قدردانی از ائمه جمعه استان در همراه کردن شهروندان به مقوله صرفه جویی در مصرف برق تاکید کرد: خوشبختانه امامان جمعه در استان کمک بسیار بزرگی در اشاعه فرهنگ صحیح صرفه جویی مصرف به این شرکت داشتند و امیدواریم این موضوع به صورت همیشگی در تربیون های نماز جمعه تداوم داشته باشد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی به منظور رسیدگی و رفع مشکلات مردم اهالی شهر غلامان، در میز خدمت حضور یافت و هم چنین با حضور در گلزار شهدا، ضمن ادای احترام، دستور تسریع در اجرای روشنایی معابر گلزار شهدای این شهر را صادر کرد.