قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از مدیریت توزیع برق شهرستان تبریز

استاندار آذربایجان شرقی طی لوح سپاسی از مدیریت توزیع برق شهرستان تبریز در راستای پاسخگویی و پردازش نامه های مردمی در جریان سفر رییس جمهور به استان قدردانی کرد.

پاسخگویی تلفنی و پردازش نامه های مردمی در جریان سفر رییس جمهور به استان

به گزارش برقآب، در جریان سفر رییس جمهور محترم به استان آذربایجان شرقی، رسول زینالی مدیریت توزیع برق شهرستان تبریز به عنوان یکی از اعضای ستاد پاسخگویی تلفنی و پردازش نامه‌های مردمی به مسئولیتی ارزشمند پرداخت. این ستاد با هدف پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردمی در زمان سفر رئیس جمهور، به منظور ارتقای روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز تشکیل شده بود.

در راستای اهداف این ستاد، رسول زینالی با تلاش و زمان صادقانه خود، برای پاسخگویی به تمامی تماس‌ها و پردازش نامه‌های مردمی در جریان سفر رئیس جمهور تلاش نمود. او با حضور فعال در ستاد و با کسب اطلاعات لازم از منابع مختلف، تلاش کرد تا به بهترین شکل ممکن به مشکلات و سوالات مردمی پاسخ دهد. این تلاش و سخنگویی فعال رسول زینالی، باعث شد تا جمعیت مردم استان قدردانی و تشکر خود را از او بیان کنند.

حضور آگاهانه رسول زینالی در ستاد پاسخگویی تلفنی و پردازش نامه های مردمی نشان از تعهد و مسئولیت پذیری او نسبت به رفع مشکلات مردمی دارد. با در دست داشتن اطلاعات دقیق و کامل، وی توانسته است به صورت سریع و با کیفیت به سوالات و مشکلات مردم پاسخ دهد. این رویکرد فعال و پاسخگویی صادقانه رسول زینالی، بهبود روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز را ایجاد نموده است.

با توجه به اهمیت پاسخگویی به نیازها و مشکلات مردمی، حضور فعال و تلاش صادقانه رسول زینالی در ستاد پاسخگویی تلفنی و پردازش نامه های مردمی در جریان سفر رئیس جمهور، قابل تقدیر است. او با تلاش و سخنگویی خود، در خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشد. حمد و سپاس خداوند متعال را برای تمامی تلاش‌های ارزشمند و صادقانه‌ی رسول زینالی در زمینه بهبود روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز عنوان می کنیم.

به طور کلی، حضور فعال رسول زینالی در ستاد پاسخگویی تلفنی و پردازش نامه های مردمی در جریان سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی، بهبود روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز را به همراه داشته است. از او بابت تلاش و زحماتش تشکر و قدردانی می نماییم و امیدواریم که با توفیق الهی در همه زمینه‌های فعالیت خود موفقیت‌های بیشتری را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان بیاورد.