فعال سازی فیبر نوری صنعت برق در توزیع برق استان مرکزی

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت:ارتباط ستاد شرکت با فیبر نوری صنعت برق از طریق پست اراک 3 برقرار شد.

علی تقی پور افزود: با اتصال شبکه فیبر نوری شرکت به شبکه فیبر نوری صنعت برق، علاوه بر ظرفیتهای بالای زیر ساختی، انتقال اطلاعات و داده ها با سرعت و امنیت بیشتر و هزینه کمترانجام و مستقل از ارتباطات مخابراتی و اینترنتی می باشد.

 

 

وی بیان کرد:همچنین برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس با شرکت مادر تخصصی توانیر و سایر شرکتهای توزیع از کیفیت مطلوبتری برخوردار است۔

 

تقی پور، تحقق این پروژه را گامى ‌بسیار مهم در راستای برقراری ارتباطات امن و پایدار و پرسرعت در ارائه سرویس‌ها در حوزه‌های گوناگون عنوان کرد و افزود: مطابق مطالعات انجام شده، این بستر ارتباطی درآینده به‌عنوان زیرساخت اصلی جهت ارتباط فیبر نوری حوزه ستادی با دیگر مدیریت‌های توزیع برق تحت پوشش نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 

 

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های جدی همکاران دفتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در راستای تحقق اهداف بلند مدت و میان مدت سازمان، همچنان شاهد تقویت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی میان زیرمجموعه‌های مختلف شرکت باشیم.