یاسر اکبریان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان:

فعال بودن ۴۵ پروژه بخش فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان

یاسر اکبریان مدیرعامل شرکت در جمع خبرنگاران از پروژه های فعال این شرکت در بخش فاضلاب در سال جاری خبر داد.

به گزارش برقآب، یاسر اکبریان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، به تعداد بالغی از پروژه‌های فعال در بخش فاضلاب این شرکت در سال جاری اشاره کرد. وی اعلام کرد که تعداد ۴۵ پروژه فعال در حال اجرا هستند که هر کدام با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان به پایان خواهند رسید. یکی از مهمترین این پروژه‌ها، ساخت ۵ تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای ازنا، کوهدشت، الشتر، نورآباد و دورود است که در همین دو سال اول دولت سیزدهم نزدیک به ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.

به علاوه، بخشی از پروژه‌های فعال در بخش فاضلاب شامل اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب است. همچنین، بحث انتقال فاضلاب از داخل شهر دورود به خارج از شهر نیز در دستور کار قرار دارد. در پنج ماه ابتدای سال جاری، حدود ۲۲ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح استان لرستان اجرا شده است. یاسر اکبریان میزان اعتبارات این پروژه‌ها را برآورد کرده و تاکید کرده است که با حمایت مسئولان وزارت نیرو، مدیریت ارشد استان و شرکت مهندسی آبفا کشور، قصد دارند این پروژه‌ها را با استفاده از تمام ابزارهای قانونی و مالی به بهره‌برداری برسانند.

نیز، شرکت آب و فاضلاب استان لرستان خدمات خود را به بیش از ۲۹۰ هزار مشترک ارائه می‌دهد. این مشترکین از خدمات این شرکت در زمینه آب و فاضلاب استفاده می‌کنند.