بازدید مدیر کل دفتر مهندسی توانیر از:

شرکت برق خراسان رضوی در زمینه اکوسیستم EAM

مدیر کل دفتر مهندسی و راهبری شبکه در شرکت توانیر با حضور در مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از مجموعه فعالیتهای آن در زمینه اکوسیستم نرم افزارهای مدیریت دارایی (EAM) و توسعه سامانه های مربوطه دیدن کرد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توانیر، دکتر مسعود صادقی در نشستی چهار ساعته با تعدادی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه صنعتی قوچان و همچنین مدیران میانی، کارشناسان و معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان از نزدیک با فعالیتها در زمینه مدیریت دارایی های فیزیکی آشنا شد. 
در این نشست افزون بر ارایه سامانه مدیریت دارایی های فیزیکی (وب پم) به نتایج حاصل از پیاده سازی آن طی چهار سال استقرارش در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اشاره شد و چگونگی و نحوه ارتباط آن با سایر سامانه ها در قالب اکوسیستم جامع نرم افزاری شرکت تشریح گردید.
همچنین در این نشست به مراحل بلوغ سیستم نگهداشت مبتنی بر قابلیت اطمینان ترانسفورماتور که برای نخستین بار در کشور در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی پیاده سازی و با همکاری نزدیک بخشهای صنعت و دانشگاه به نتیجه رسیده بود و همچنین مزایای آن اشاره شد.
مدیر کل دفتر مهندسی و راهبری شبکه در شرکت توانیر در پایان این نشست بر نقشه راه ابلاغی از شرکت توانیر در خصوص پیاده سازی سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی تاکید و از فعالیتهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به عنوان پرچمدار مدیریت دارایی های فیزیکی در سطح کشور قدردانی کرد.
وی به شرکت توزیع برق خراسان رضوی ماموریت داد که با توجه به توسعه روزافزون سامانه های نرم افزاری در شرکت های توزیع، سند توسعه نرم افزارهای مبتنی بر دارایی و نحوه ارتباط سامانه های در حال استفاده در شرکتهای توزیع نیروی برق بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی، توسط کارشناسان و خبرگان این شرکت تهیه و جهت تصویب نهایی و ابلاغ، به شرکت توانیر ارسال شود.