فرماندار سلطانیه از مدیریت توزیع برق این شهرستان بازدید کرد

فرماندار سلطانیه با حضور در مدیریت توزیع برق این شهرستان به صورت ویبنار با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، در این دیدار مجازی، محمدرضا براتی، فرماندار سلطانیه، با تجلیل از اقدامات توزیع برق در نیرورسانی و اصلاح شبکه‌های توزیع برق این شهرستان گفت: خوشبختانه با اقدامات ارزشمند تلاشگران توزیع برق ۱۰۰درصد  روستاهای این شهرستان از نعمت برق برخوردارند.

براتی همچنین با اشاره به نیرورسانی به پروژه تامین آب شرب روستاهای ساریجالو و کاکاآباد گفت: با اقدام به موقع مدیریت توزیع برق شهرستان سلطانیه در تامین برق این پروژه و تسریع در نیرورسانی خوشبختانه پروژه تامین آب شرب این روستاهای به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این دیدار وبینار مدیرعامل توزیع برق استان زنجان نیز با اعلام اینکه طول شبکه فشار متوسط شهرستان سلطانیه ۶۱۷ کیلومتر و طول شبکه فشار ضعیف این شهرستان نیز ۲۱۹ کیلومتر است گفت: بیش از ۸۵ درصد از انرژی توزیع شده در شهرستان سلطانیه در دو بخش مولد صنعت و کشاورزی مصرف می‌شود و باتوجه به ناترازی موجود در تولید و توزیع برق این بخش‌ها با عقد تفاهم‌نامه همکاری با توزیع برق استان زنجان ما را در گذر موفق از پیک بار تابستان یاری می‌کنند.

پیام جوادی افزود: خوشبختانه با تلاش همکاران توزیع برق شهرستان سلطانیه ۱۰۰درصد شبکه توزیع برق شهری و بیش از ۳۰روستا ازجمله ۸روستای بخش طارمات این شهرستان از سیم مسی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است که با کاهش تلفات و افزایش پایداری این تغییرات موجب رضایت‌مندی مشترکان شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، اجرای پروژه‌های نیرورسانی، احداث پست سیار صنایع و چهار فیدر اختصاصی و عمومی و همچنین نصب کنتور هوشمند را از دیگر خدمات ارائه شده توسط توزیع برق این شهرستان در ۲۰ ماه گذشته عنوان کرد.

گفتنی است در این نشست فرماندار ماهنشان از زحمات علی حسنی مدیر توزیع برق این شهرستان تجلیل کرد.