غرفه شرکت برق سمنان در نمایشگاه روایت پیشرفت

شرکت برق منطقه ای سمنان با برپایی غرفه ای در نمایشگاه روایت پیشرفت و نخستین نمایشگاه معرفی خدمات کسب و کار که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه های سمنان برگزار شد ، عملکرد 45 ساله خود را در معرض نمایش قرار داد .

به گزارش برقاب : حضور غرفه شرکت برق منطقه ای سمنان در نمایشگاه روایت پیشرفت به مناسبت دهه مبارکه فجر .  شرکت برق منطقه ای سمنان با برپایی غرفه ای در نمایشگاه روایت پیشرفت و نخستین نمایشگاه معرفی خدمات کسب و کار که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه های سمنان برگزار شد ، عملکرد ۴۵ ساله خود را در معرض نمایش قرار داد .

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور استاندار و دیگر مقامات استانی و بازدید نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان از غرفه شرکت برق سمنان  صورت گرفت ، مهندس مجید وفائی ، مدیر عامل این شرکت به تشریح فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در چهل و پنج سال پس از پیروزی انقلاب در زمینه زیرساخت صنعت برق در استان و نیز عملکرد شرکت برق منطقه ای سمنان در احداث خطوط انتقال و پست های فشار قوی و نیروگاه های خورشیدی در سطح استان بویژه در دولت سیزدهم پرداخت.

گفتنی ست تعدادی از کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان با حضور در این نمایشگاه از دستاوردهای دستگاه های اجرایی استان بازدید نمودند.

شایان ذکر است  در طول سه روز برپایی این نمایشگاه، غرفه شرکت برق منطقه ای سمنان با حضور مدیران و کارشناسان، آماده پاسخگویی در بخش های مختلف مشترکین صنایع بزرگ و سرمایه گذاران نیروگاه های خورشیدی و تجدید پذیر می باشد.