کسب عنوان نایب قهرمانی تیم والیبال صنعت اب و برق استان

در چهاردهمین دوره مسابقات سراسري والیبال وزارت نیرو ویژه برادران یادواره شهدای صنعت اب و برق با حضور 17 تیم از شرکت های تابعه وزارت نیرو به میزبانی شرکت اب منطقه ای سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد و تیم والیبال صنعت اب و برق استان کرمان با ترکیبی از بازیکنان  پیشکسوت و جوان موفق به کسب مقام دوم شد.

به گزارش برقآب چهاردهمین دوره مسابقات سراسری والیبال وزارت نیرو ویژه برادران یادواره شهدای صنعت اب و برق با حضور ۱۷ تیم از شرکت های تابعه وزارت نیرو به میزبانی شرکت اب منطقه ای سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد و تیم والیبال صنعت اب و برق استان کرمان با ترکیبی از بازیکنان  پیشکسوت و جوان موفق به کسب مقام دوم شد.

تیم والیبال صنعت اب و برق استان در دور اول با شکست تیم های یزد. زنجان و استان مرکزی به دور بعد صعود کرد و در مرحله بعد نیز با شکست تیم های سیستان و بلوچستان و ابفای خراسان به فینال این دوره از مسابقات راه یافت و در بازی پایانی در یک رقابت سخت و نزدیک با تیم صنعت اب و برق گلستان به مقام دومی بسنده کرد.. ترکیب تیم کرمان بدین شرح بود.

فرهاد جوشایی از توزیع برق جنوب استان.سبحان فولاد پور. منمود قنبری. محسن عباسپور از شرکت  برق منطقه ای. محمد محمود ابادی از شرکت ابفای استان.  عباس عطاپور. موسی حمزه. امین ایراندوست از شرکت اب منطقه‌ای. و مرتضی شجاعی از نیروگاه شهید سلیمانی کرمان.. این تیم با سرمربی غلام بهرامی از پیشکسوتان والیبال شرکت اب منطقه ای و به سرپرستی محسن عباسپور از برق منطقه ای در این دوره از مسابقات شرکت کرد.