عملیات نصب هدکاور ۳۰ تنی واحد شماره ۳ نیروگاه سد دز انجام شد

مدیر پروژه بهینه سازی سد دز در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از انجام عملیات نصب هدکاور 30 تنی واحد شماره 3 نیروگاه سد دز خبر داد.

“رضا پویان” گفت : پس از اتمام عملیات مونتاژ رانر ۲۰ تنی واحد شماره ۳ ،عملیات مونتاژ هدکاور با موفقیت انجام گردید .

وی افزود: در ادامه عملیات بهینه سازی طبق برنامه زمانبندی، کلیه همکاران بخش بهینه سازی بصورت موازی در چند جبهه کاری همچون آماده سازی استاتور، روتور، نصب باسداکت ترانس واحد و تابلوهای کنترلی در این پروژه بصورت شبانه روزی در حال تلاش جهت مونتاژ و تکمیل این پروژه می باشند.

مدیر پروژه بهینه سازی سد دز در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر شافت توربین پس از عملیات تراشکاری و انتقال به نیروگاه ، آماده رنگ آمیزی و سپس نصب بر روی رانر واحد شماره ۳ در دستور کار قرار دارد که پس از آن عملیات نصب روتور ۱۶۰ تنی انجام خواهد شد.

گفتنی است بهینه سازی واحد شماره ۳ نیروگاه دز به کارفرمایی سازمان آب و برق خوزستان و نظارت شرکت مهندسی مشانیر توسط شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان در حال اجرا می باشد و طبق برنامه زمانبندی و نیاز شبکه برق کشور کلیه امکانات در این راستا بسیج شده اند که با یاری خداوند متعال در ابتدای خرداد ماه سال جاری بهره برداری آزمایشی این واحد آغاز گردد.