عملیات بهسازی چشمه روستای حسین آباد دودانگه شهرستان تاکستان انجام شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با توجه به کمبود بارش ها و افت منابع آبی روستای حسین آباد دودانگه شهرستان تاکستان، پروژه عملیات تامین آب آشامیدنی در این روستا به اجرا در آمد.

عملیات بهسازی چشمه روستای حسین آباد دودانگه شهرستان تاکستان انجام شد

به گزارش برقاب، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با توجه به کمبود بارش ها و افت منابع آبی روستای حسین آباد دودانگه شهرستان تاکستان، پروژه عملیات تامین آب آشامیدنی در این روستا به اجرا در آمد.
به گزارش روابط عمومی، داراب بیرنوندی در این خصوص اظهار داشت: جهت تامین آب آشامیدنی، عملیات بهسازی چشمه روستای مذکور از طریق کول گذاری با طول ۳۰۰ متر و خط انتقال با طول یک هزار و ۳۰۰ متر انجام شد.
وی افزود: در همین راستا برای اجرای پروژه گروه جهادی شهدای روستای حسین آباد نیز وارد عمل شدند که با همت و تلاش آنها پروژه به اتمام رسید.
بیرنوندی در ادامه خاطر نشان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال هزینه شده است و به واسطه آن تعداد ۳۰۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند شدند.
وی در پایان از مردم خواست تا برای بهره مندی همگان از این نعمت الهی در مصرف آب مدیریت کنند و در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز مراتب را به شماره ۱۲۲ اطلاع دهند.