در قالب تعمیرات دوره ای اجرا شد؛

عملیات اصلاح و بهینه سازی شبکه و تاسیسات توزیع روستای مومن آباد شهرستان سرخه

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه از اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه و تاسیسات توزیع برق محدوده مسیر جاده و روستای مومن آباد اطلاع داد.

مهدی پاک طینت گفت: عملیات سرویس و آچارکشی شبکه فشارمتوسط فیدرهای محمدآباد و سیمنکار، در قالب رزمایش خدمت متعالی، با حضور اکیپ های اجرایی برق شهرستان های سرخه، سمنان، مهدیشهر و آرادان به انجام رسید.

وی با اشاره به این که این رزمایش با هدف کاهش خاموشی ناخواسته و بالابردن ضریب اطمینان شبکه به اجرا درآمده افزود: ۲۸ نفر نیروی سیمبان با بهره گیری از ۱۰ دستگاه خودروی عملیاتی سنگین و سبک، کلیه برنامه های پیش بینی شده را به مرحله اجرا درآوردند.

وی با عنوان این که در راستای این طرح جهادی – ضربتی، شش هزار و ۹۰۰ متر آچارکشی یراق آلات و تجهیزات شبکه انجام شده اضافه کرد: نصب ۱۷۸ عدد کاور کنسول و ۳۶ کاور مقره سوزنی به منظور رفع پرنده زدگی، تعویض سیمهای ارتباطی از سرکابل مربوطه در سکسیونر ورودی از پست زمینی گچ سمنان مازندران با توجه به تصاویر حرارت دار در دوربین گرمانگار “ترموویژن” و بهسازی ۱۳ ایستگاه هوایی و دو دستگاه پست زمینی توزیع برق، از جمله اقدامات به عمل آمده محسوب می شود.

وی تصریح کرد: روپوش دار و کاور نمودن سیمهای ارتباطی و اصلاح فرم و آچارکشی ۳۶  نقطه جمپر شبکه، تعویض ۳۱ مورد رأس تیری کوتاه و نصب رأس تیری بلند، سرویس و ریکلاژ دو دستگاه سکسیونر هوایی، تعویض شش مقره سرامیکی کششی و پنج مقره سوزنی معیوب و همچنین هرس شاخه های درگیر با شبکه به جهت پیشگیری از اتصالی و خاموشی های گذرا، از دیگر فعالیت های صورت پذیرفته در قالب این رزمایش است.