طاهری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان:

شروع عملیات اجرایی احداث خط انتقال به قطر ۴۰۰میلی متر

شروع عملیات اجرایی احداث خط انتقال به قطر ۴۰۰میلی متری چدن داکتیل و فولادی چاههای ساحلی شهر شاهرود با اعتبارات تنش آبی ‌

به گزارش برقآب، شروع عملیات اجرایی احداث خط انتقال به قطر ۴۰۰میلی متر ، ۱۵۰۰ متر لوله چدن داکتیل سایز ۴۰۰ میلیمتر و ۱۵۰ متر لوله فولادی ۴۰۰ میلیمتر بهمراه شیرالات و اتصالات مورد نیاز به رقم ۹۰ میلیارد ریال تهیه میگردد.

بمنظور تسریع در انجام عملیات از یکسو و مضافا مدیریت هزینه های اجرای عملیات اجرایی احداث خط انتقال و صرفه جویی حداکثری در هزینه تمام شده انجام کار ، اجرای آن توسط همکاران پرتلاش و متخصص ابفای شهرستان از امروز آغاز گردید و همکاران متخصص و مجرب در زمینه ابفای شهرستان در این پروژه مشارکت دارند.

تشویق به همکاری و مشارکت از سوی مدیریت و ارائه منابع واریزی به این گروه از اهمیت بالایی برخوردار است. با اعطای امکانات لازم به این همکاران و همچنین ساختن یک فضای کاری مناسب، امکان اجرای بهتر و سریع‌تر این پروژه و تحقق اهداف مورد نظر فراهم خواهد شد. این پروژه نه‌تنها برای شهرستان بسیار مفید میباشد و برای توسعه عمرانی و اقتصادی منطقه نیز تأثیرگذار خواهد بود.

احداث خط انتقال شهر شاهرود

با اجراو بهره‌برداری از سه حلقه چاه ساحلی شهر شاهرود ،میزان۷۵ لیتر در ثانیه به ظرفیت تأمین آب شرب شهر شاهرود اضافه می شود.

 

۶ طرح بزرگ آب و فاضلاب با هزینه ۳۳۱ میلیارد تومان آماده بهره برداری است