عملکرد مدیریت های برق خراسان شمالی طی مانور فراگیر سال ۱۴۰۰

مانور سراسری نخستین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان با اجرای برخی اقدامات لازم اعم از تعدیل روشنایی معابر، سرویس شبکه های فشار متوسط، بازدید از مشترکین مشکوک استخراج رمزارزها در مدیریت برق شهرستان های استان انجام شد. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، در این […]

مانور سراسری نخستین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان با اجرای برخی اقدامات لازم اعم از تعدیل روشنایی معابر، سرویس شبکه های فشار متوسط، بازدید از مشترکین مشکوک استخراج رمزارزها در مدیریت برق شهرستان های استان انجام شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، در این مانور، تعدیل ۱۷۵ چراغ روشنایی معابر، سرویس شبکه فشار متوسط، تعویض مقره، کاورینگ پست های هوایی و بازدید از مشترکین مشکوک استخراج رمز ارزها در مدیریت برق فاروج انجام شد.

در مدیریت برق شهرستان های گرمه و جاجرم نیز سرویس، آچارکشی و تعدیل بار پست های توزیع عمومی و تعدیل روشنایی معابر با بسیج نیروهای اجرایی در ۶ گروه ۲ نفره در جاجرم انجام شد. این اقدام به منظور رفع اتصالات سست، بازآرایی و تعدیل فیدرهای فشار ضعیف، تعدیل روشنایی معابر، آچارکشی ۳۰ دستگاه ترانس و تابلوهای توزیع و تعدیل ۳۰۶ دستگاه چراغ ۲۱۰ وات در مناطق شهری جاجرم، گرمه، سنخواست و شوقان انجام شد.

این مانور در مدیریت برق راز و جرگلان هم با بازدید از ۳۰ محل مشکوک به نصب دستگاه های استخراج رمز ارزها، آغاز شد و در ادامه با تعدیل بار ترانس فول بار «حسن آباد» یکه صعود، تعویض مقره ۲ کیلومتر از انشعاب پر عارضه پشنده در فیدر جلگه همراه بود. در مدیریت برق اسفراین نیز در نخستین مانور اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰، اقداماتی مانند کاورینگ۳۰ مقره سیلیکونی، تعویض ۱۵ عدد مقره سنجاقی، تعویض ۳۰ مقره سیلیکونی، کاورینگ برقگیر به تعداد ۶۰ عدد، ۶۰ مورد کاورینگ کات اوت، ۹ مورد کاورینگ بوشینگ، انجام و تست شد همچنین تعدیل روشنائی معابر ورودی(یک در میان و زیگزاگی نمودن روشنائی معابر) و بازرسی ۷۵ منطقه با مصرف مشکوک، در اسفراین انجام شد. در مدیریت توزیع برق شهرستان بجنورد نیز در خصوص کاهش پیک روشنایی اقداماتی انجام شد که بر این اساس از پست باباامان تا بوستان باباامان ۱۴۰ دستگاه چراغ روشنایی ۲۱۰ واتی گازی به صورت یک در میان خاموش شد.

این مانور در مدیریت برق شهرستان شیروان نیز با تعدیل روشنایی معابر و تکمیل آرایش یک در میان، جمع آوری رمزارزهای غیر مجاز، جلب همکاری شهرداری شیروان برای تعدیل روشنایی پارک ها، بازآرایی و تعدیل بار شبکه فشارضعیف و کاور کردن شبکه کابل خونگهدار فشارضعیف انجام شد.