با جذب بیش از 2 هزار میلیارد ریال اعتبار؛

عملکرد شرکت برق خراسان شمالی در سال جاری

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در آخرین نشست هماهنگی شهرستان ها در سال جاری از رشد عملکرد و پیشرفت 45 درصدی اعتبارات این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در آخرین نشست هماهنگی شهرستان ها در سال جاری از رشد عملکرد و پیشرفت ۴۵ درصدی اعتبارات این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیر عامل این شرکت در آخرین نشست هماهنگی شهرستان ها با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: خوشبختانه با بررسی عملکرد واحدهای ستادی و هم چنین مدیریت های شهرستان ها، این نکته به وضوح مشخص می شود که تمامی همکاران با تلاش مضاعف برای گذر موفق از پیک برق تابستان و انرژی زمستان اقدام های بسیاری مناسبی به کار گرفتند تا باعث شد هیچ گونه خاموشی در تابستان و زمستان نداشته باشیم.

مهندس “حسن چاهی” افزود: در همین راستا یکی از اولویت های های شرکت در سال آینده، برنامه ریزی دقیق و جامع برای تامین برق پایدار ویژه مشترکان استان است و برای این موضوع، ضروری است تمامی واحدها با اجرای برنامه استراتژیک همه تلاش خود را برای این مهم، به کار ببندند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در طول امسال، بیش از ۸۰ درصد اعتبارات با بیش از ۲ هزار میلیارد ریال توسط شرکت جذب و اجرایی شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد رشد را نشان می دهد.

وی با قدردانی از تلاش تمامی همکاران شرکت درگذر از پیک برق افزود: با اقدامات ویژه ای که در بخش صنایع و کشاورزی صورت گرفت، باعث شد تا با گذر موفق از پیک برق تابستان و زمستان هیچ گونه خاموشی در بخش خانگی و تجاری نداشته باشیم، که در این راستا ضروری است مدیران صنایع و کشاورزان به منظور مشارکت حداکثری در طرح های پیک مصرف برق این شرکت را در شرایط پیشرو ترغیب کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در ادامه به ضرورت کنترل پذیری مشترکان دیماندی برای مدیریت بار رصد مصرف مشترکان بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و افوزد: مرکز کنترل از راه دور “فهام” لازم است با به کارگیری تمامی ظرفیت های موجود، برنامه کاری خود را برای عبور موفق آمیزی در زمان اوج بار مصرف در سال ۱۴۰۲ به کارگیرد.

وی هم چنین در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و تحویل و تحول پروژه ها، هیچ گونه خللی در ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نشود و تمرکز جدی هم بر وصول مطالبات صورت گیرد.

وی هم چنین با تاکید بر این که کارکنان فنی مسائل ایمنی در ایام نوروز بیش از پیش مورد توجه قرار دهند، افزود: نظارت دقیق بر تامین برق پایدار در ایام نوروز و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در اولویت فعالیت ها گیرد و از طرفی با توجه به فرارسیدن هوای گرم در ماه های آینده اتخاذ تدابیر لازم و تمرکز جدی توسط مدیران برای گذر از پیک، برنامه ریزی و تصمیمات دوچندانی را برای این موضوع می طلبد تا موانع موجود بر طرف شود.