علی جم به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد معرفی شد

در ارتباط برخط تصویری با شرکت توانیر ، آیین معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد برگزار و سکان هدایت این شرکت به دست علی جم سپرده شد.  

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس آرش کردی، مدیرعامل شرکت توانیر ، ضمن معرفی مهندس  علی جم به عنوان مدیرعامل جدید ، تجربه بسیارموثر وی در صنعت برق و ویژگی خوب به لحاظ علمی او را متذکر شد و گفت : مهندس علی جم  با شناخت خوب از ظرفیت های مهندسی و داشتن قابلیت های خوب مدیریتی می تواند مسیر را برای رسیدن اهداف متعالی صنعت برق در شرایط سخت فراهم نماید.

وی منفورترین واژه در صنعت برق را خاموشی بیان کرد و به موضوع ناترازی تولید و مصرف اشاره ای کرد و گفت: بزودی قدر وسهم مصرف هر استان در پیک بار تابستان مشخص و اعلام می شود و مدیران هر استان هم می بایست با همه ظرفیت های موجود برای تامین برق پایدار تلاش کنند.

این مسئول یزد را به لحاظ کار فرهنگی برای مدیریت مصرف پیشرو خواند و بر تلاش برای گسترش مفاهیم مدیریت انرژی در جامعه تاکید کرد.

مهندس علی جم ، مدیرعامل جدید این شرکت نیز با اشاره به اقدامات در دست اقدام در سطح استان ، خاطرنشان کرد : مقاوم سازی شبکه های برق به دلیل خوردگی بالا شبکه در استان که سالانه منجر به حوادث سقوط تیر برق و خسارت به شبکه ها می شود دارای اهمیت ویژه ای است.

وی مدیریت تقاضا و موضوع کاهش خاموشی برق را بسیار مهم خواند و افزود : استان یزد به لحاظ صنعتی بودن و حساسیت بخش صنعت به استمرار انرژی در موقعیت حساسی قرار گرفته و همه دغدغه صنعت برق تامین برق پایدار این بخش است.

این مسئول طرح جایگزینی چراغ های پر بازده ال ای دی با چراغ های پر مصرف موجود برای کاهش ۱۰ مگاواتی مصرف روشنایی ، پیگیری احداث نیروگاه های خورشیدی و توسعه طرح جایگزینی کنتورهای هوشمند را مورد اشاره قرار داد.

۲۱ مرکز بیمارستانی در استان در مانور آماده به کاری دیزل ژنراتور محک خوردند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : با برگزاری مانور استانی آماده به کاری دیزل ژنراتور ۲۱ مرکز بیمارستانی ، تست آمادگی مراکز حساس با موفقیت انجام شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس علی جم در سالن فرماندهی برگزاری مانور آماده به کاری  دیزل ژنراتورهای مراکز حساس بیمارستانی در سطح استان ، محک ۲۱ مرکز بیمارستانی را یادآور شد و گفت: بازدید از همه بیمارستان ها ف آمادگی دیزل ها در شرایط اضطرار ، پاسخگویی به دیزل نسبت به بار مراکز ، سطح سروریس و نگهداری ، سوخت مورد نیاز دیزل ها و بسیاری از موارد دیگر در این مانور سنجیده شد.

وی اضافه کرد : با برگزاری این مانور مشخصات دیزل های همه بیمارستان ها از قبیل قدرت مولد ، ظرفیت مخازن ، زمان به مدار آمدن مولدها و مشخصات کلی دیزل ها استخراج شده است.

این مسئول با قدردانی از حضور مدیران استانداری درحوزه مدیریت بحران برای ارزیابی بیمارستان ها ، تاکید کرد : تامین برق پایدار همه مشترکین برق به ویژه تامین برق مراکز حساس از وظایف ذاتی شرکت توزیع نیروی برق است اما آمادگی در شرایط اضطرار نیز امری حیاتی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزدخاطرنشان کرد : به روز رسانی تجهیزات برقی دیزل و آماده بودن مولدهای اضطراری مراکز حساس را به عنوان یک پدافند غیرعامل حائز اهمیت دانست و بر افزایش قدرت مدیریت بحران در این بخش تاکید کرد.

تفاهم نامه همکاری شرکت توزیع نیروی برق با دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رسید

با هدف گسترش فعالیت های تحقیقی و پژوهشی صنعت برق ؛ شرکت توزیع نیروی برق با دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس علی جم در نشست تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی یزد و در دیدار  با دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری، رییس این مرکز علمی  تعامل و همکاری در حوزه ی پژوهشی و خدمات تخصصی بر اساس نیازها و اولویت های صنعت برق و توانمندی های دانشگاه را مهم خواند و گفت : رصد علوم نوین و اطلاعات روز صنعت برق ، انجام طرح های تحقیقاتی و مطالعاتی مورد نیاز ، مشارکت در برگزاری همایش ها، کارگاههای آموزشی و نشست های پژوهشی مشترک و چاپ آثار آموزشی پژوهشی از جمله اهداف مشترک این تفاهم نامه است.

وی اضافه کرد : تسهیل در به کارگیری ظرفیت علمی استادان جهت اجرای طرح ها و تحقق اهداف پژوهشی صنعت برق و اولویت قرار دادن طرح های تحقیقاتی صنعت برق از جمله تعهدات بسیار مهمی است که بر عهده دانشگاه آزاد قرار گرفته است.

این مسئول اعلام اولویت ها و نیازهای علمی و تحقیقاتی به دانشگاه ، حمایت از تعریف طرحهای پژوهشی و کابردی پیشنهادی دانشگاه ، پذیرش دانشجو به عنوان کارآموز و کارورز در تحقیقات پایان نامه ای از جمله نکاتی است که شرکت توزیع نیروی برق بر آن متعهد است.

وی یادآور شد : با نزدیک شدن به فصل گرما ، طرح هاو پیشنهادهای دانشگاهیان برای گذر از پیک بار تابستان برای ما بسیار مهم و مورد استقبال همه مدیران و مهندسین صنعت برق قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابراز امیدواری کرد : با انعقاد این تفاهم نامه شاهد گسترش فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی و تعامل سازنده و گسترده در این زمینه باشیم .