عدالت و قانون شرط مهم اجرای پروژه ها در وزارت نیرو است

وزیر نیرو که به چهارمحال وبختیاری سفر کرده است تاکید کرد: شرط عدالت و رعایت قانون ، اصلی ترین موضوع برای اجرای پروژه های این وزارتخانه است. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ، علی اکبر محرابیان که به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است در دیدار با نماینده ولی فقیه […]

وزیر نیرو که به چهارمحال وبختیاری سفر کرده است تاکید کرد: شرط عدالت و رعایت قانون ، اصلی ترین موضوع برای اجرای پروژه های این وزارتخانه است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ، علی اکبر محرابیان که به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است در دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان گفت : شرط بهره بردن مردم از موهبت های الهی من جمله آب ، تدبیر ، حفظ وحدت و بحث های کارشناسی در محیط خودش می باشد.

وی با اشاره به اینکه میزان تقاضای آب در کشور بالا رفته و نزولات آسمانی کاهش پیدا کرده است، گفت: بارگزاری .هایی که در منابع آب انجام شده است نامتعادل بوده که باعث مشکلاتی در محیط زیست و منابع زیر زمینی شده و عدم تحقق خواسته های مردم را موجب شده است.

وزیر نیرو بر ضرورت اتخاذ یک تدبیر ملی در حوزه آب تاکید کرد و گفت : با توجه به محدودیت منابع آبی توزیع عادلانه آن یک ضرورت است ،که باید با رعایت اصول علمی وفنی تدبیری بیندیشیم که اشکالات گذشته را بر طرف نموده و با گفتگوی های کارشناسانه مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

طی این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد نیز ضمن اشاره به اینکه دولت فعلی بر مدار ایمان قرار گرفته و تلاش بر آن است که براساس عدالت پیش برود ، گفت : مردم ما انتظار فراوانی در حل مشکلات ورفع موانع دارند و امیدوارند که آزمون وخطاهای گذشته چراغ راه آینده قرار بگیرد.

وی ضمن تاکیدبر تسریع در اجرای طرح های وزارت نیرودر استان گفت : مردم چهارمحال وبختیاری خواهان رفع مسئله آب در حوزه های صنعت ، کشاورزی و شرب می باشند.

گفتنی است: مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه طی اظهاراتی؛ مسائل و مشکلات استان را بیان کردند.