عبور از پیک تابستان با صرفه جویی مردم

امام جمعه آبیک گفت: کمبود انرژی و اعمال خاموشی ناشی از افزایش بی رویه مصرف و گرم شدن هواست و در شرایط کنونی قدردان تلاش شبانه روزی کارکنان زحمتکش شرکت برق هستیم. حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی میر امینی امام جمعه شهرستان آبیک با حضور در اداره برق شهرستان آبیک از تلاش شبانه روزی […]

امام جمعه آبیک گفت: کمبود انرژی و اعمال خاموشی ناشی از افزایش بی رویه مصرف و گرم شدن هواست و در شرایط کنونی قدردان تلاش شبانه روزی کارکنان زحمتکش شرکت برق هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی میر امینی امام جمعه شهرستان آبیک با حضور در اداره برق شهرستان آبیک از تلاش شبانه روزی مدیر وکارکنان در تامین انرژی مورد نیاز مردم شهرستان تشکر و قدردانی کرد.
میر امینی تصریح کرد: متاسفانه فرهنگ مصرف در کشور ایراد دارد و هنوز نیاموخته ایم درست مصرف کنیم و قدر نعمت های خدادادی را بدانیم.
وی اضافه کرد: در شرایطی که کمبود منابع آبی و انرژی برق وجود دارد همچنان با مصرف بی رویه مواجهیم و تداوم این روند نگران کننده است.
امام جمعه آبیک تصریح کرد: امروز که به دلیل مصرف بی رویه، کاهش منابع آبی و خارج شدن نیروگاههای برق آبی از مدار با کمبود شدید انرژی برق مواجهیم باید بتوانیم شرایط را مدیریت و کنترل کنیم.
میر امینی گفت: خاموشی ها می تواند موجب نارضایتی مردم شود اما به نظر می رسد برخی با سختی کار شما کارکنان ایثارگر آشنا نیستند و همه مشکلات را بر دوش کارکنان صنعت برق می اندازند.
وی اظهارداشت: برخی از مردم مشقت کار شما را نمی دانند اما واقعیت این است که شما مدیران و کارکنان شرکت توزیع برق استان قزوین در بدترین شرایط و با کمبودها کار می کنید و شرایط سختی را پشت سر می گذارید.
امام جمعه آبیک یادآورشد: امروز تامین قطعات تعمیرات شبکه برق بسختی صورت می گیرد و با معوقات حقوق مواجهید و مدیران با استقراض وبه سختی حقوق کارمندان را پراخت می کنند و حفظ وضع موجود هم سخت است.
وی افزود: بی تدبیری در موضوع بنزین موجب شد مسئولان نتوانند قیمت برق را اصلاح کنند و امروز هزینه تولید بالا رفته و حتی مجموعه بزرگ برق هم دچار چالش مالی هستند و انصاف نیست شما که با سختی کار می کنید پذیرای انتقاد مردم هم باشید.

میر امینی اظهارداشت: با اطلاع از مشکلات کارکنان برق وظیفه خود دانستم تا با حضور در این اداره از تلاش مدیران و نیز کارشناسان و کارمندان برق شهرستان آبیک که خالصانه و متواضعانه در خدمت مردم هستند تشکر کنم و امیدوارم با مدیریت شرایط و صرفه جویی از سوی مردم شاهد عبور از پیک تابستان باشیم.
امام جمعه آبیک با اهدای شاخه های گل به مدیر و کارکنان مدیریت برق شهرستان آبیک از تلاش این مجموعه و خانواده ی برق استان تقدیر کرد.