سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت:

عبور از اوج مصرف برق با همراهی مردم میسر است

تحقق اهداف صنعت برق برای عبور از اوج مصرف با همراهی و مشارکت مردم میسر است.

مهندس محمود محمودی در جلسه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با موضوع عبور از پیک بار برق درسال ۱۴۰۱ با بیان این مطلب افزود: آمادگی مولدهای برق اضطراری در مراکز حساس و ارزیابی آنها توسط نمایندگان استانداری مرکزی و شرکت توزیع برق ، همچنین اختصاص فرکانس مخابراتی ویژه صنعت برق در ایام بحران بسیار با اهمیت است.
وی بابیان اینکه تعمیرات پیشگیرانه ، عملیاتی نمودن قرارگاه پدافند سایبری شرکت با توجه به تهدیدات نوین، اتخاذ تدابیر پیشگیرانه با رویکرد نیل به اهداف و الزامات پدافند غیرعامل،
،امادگی تیم واکنش سریع در بحرانها ، تداوم واستمرار فرآیند آموزش منابع انسانی با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و شایسته بعنوان با ارزشترین سرمایه های یک سازمان از جمله اقدامات شرکت در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران می باشد.
مهندس محمودی اجرای طرح بهسازی شبکه توزیع برق در یک چهارم روستاهای استان در سال ۱۴۰۰ و تبدیل بیش از نیمی از شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در استان را تا کنون دستاورد موفقی برا گذر از پیک عنوان کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی نیز گفت: توجه و اهمیت روز افزون برق در زندگی امروزی و نقش حیاتی این صنعت به شکلی پیش رفته که قطع لحظه ای آن به شدت اثرگذار و مشکل آفرین خواهد بود .
حمید غیاثی با تاکید بر همراهی مردم در ایام گرم سال انجام اقدامات در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف را ضروری دانست .
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی هم گفت:پدافند غیرعامل در صنعت برق از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مهدی پزشک نیا پدافند غیر عامل را یکی از مهمترین ابزارهای بازدارنده در برابر تهدیدات عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به نقش مهم پدافند غیرعامل در جلوگیری از آسیب‌ها و مشکلات باید این فرهنگ در جامعه جاری شود.