مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس در نشست بسیج اندیشه ورز :

ظرفیت های بسیج توان بالقوه ای برای فرهنگ سازی در مصرف بهینه برق است

مهندس یداله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس در نشست مسوولان بسیج و سپاه فجر استان فارس با عنوان بسیج اندیشه ورز بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های بسیج به عنوان توانی بالقوه در فرهنگ سازی مصرف بهینه و عبور از نقاط بحرانی تامین و انتقال برق تاکید کرد و افزود: استفاده از این توان از اولویت های پیش رو در فارس و جنوب کشور است .

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس ، مهندس حقیقی در این نشست که با حضور سردار فضل الله کفیل مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج کشور، مسوولان سپاه فجر فارس و مدیران عامل شرکت های توزیع و برخی مسوولان استانی برگزار شد ، رویکردهای بهره گیری از توان بسیج را یک رویکرد استراتژیک و راهبردی در عملیات اجرایی تامین و انتقال برق و فرهنگ سازی برای مصرف بهینه دانست .

مهندس حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج برای فرهنگ سازی در کاهش مصرف برق، گفت: همراهی همه اقشار جامعه و دستگاه های اجرایی لازمه عبور از چالش مصرف برق در فصل تابستان است. بسیج با حضور در متن جامعه و در کنار مردم و با نقشی که ر ارتباط گیری موثر در جامعه دارد م یتواند در این حوزه نیز نقش آفرین باشد و با بهره گیر یاز توان تبلیغاتی و فرهنگی این نیرو می توان از روزهای سخت تابستان پر مصرف پیش رو عبور کرد.

وی با بیان اینکه  همراهی همه اقشار جامعه و دستگاه های اجرایی  لازمه عبور از چالش مصرف برق در فصل تابستان است  گفت : نقش بسیج در همراه کردن قاطبه مردم و آحاد جامعه بسیار پر رنگ است ، بسیج در همه ارکان جامعه نقش آفرین است و میتواند در این عرصه نیز همراهی همه اقشار و دستگاههای اجرایی را ایجاد نماید ، ما امید داریم با شکل گیری این اتحاد و یگانگی در جامعه و توجه به هشدارها و شرایط سخت و شکننده تامین برق در نقاط اوج مصرف تابستانی بتوانیم با بهره گیری از توان بسیج از این گذرگاه سخت نیز عبور نماییم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس خاطر نشان کرد : تفاهم نامه هایی بین سازمان های صمت، جهاد کشاورزی، شرکت های برق و پخش فرآورده های نفتی استان  برای توزیع به موقع سوخت به ژنراتور های اضطراری بیمارستان ها و مراکز خدماتی منعقد شده است ، استفاده از توان بسیج در همراه کردن همه این دستگاهها بسیار سودمند و موثر است ، بسیج در عرصه کشاوری و صنعت و بهینه سازی مصرف برق در این بخش ها و همچنین بهنیه سازی مصرف برق در واحد های تجاری و مشترکان خانگی بسیار نقش آفرین است ، کاهش مصرف برق در نقاط اوج مصرف موضوعی است که نیاز به یک تفکر جمعی و خرد همگانی دارد و با پشتیبانی بسیج می توان به این مهم دست یافت.

 مسوول  مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج کشور نیز دراین نشست با تقدیر از خدمات مدیر عامل برق فارس ، استفاده از ظرفیت های بسیج در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی را مورد تاکید قرار داد و از  تدوین سند راهبردی پنج ساله پیشرفت استان ها خبر داد و گفت : این موضوع دستاورد بزرگی است که نقشه راه و راهبردی استان های کشور را نشان می دهد و فعالیت های راهبردی بسیج در این سند دیده شده است .

در ادامه این نشست هیات اندیشه ورز بسیج برخی از مسایل روز را مورد نقد و بررسی قرار دادند و حضور بسیج در متن جامعه و در کنار مردم را نوید بخش حل بسیاری از مشکلات جامعه دانستند.

همچنین در این مراسم از خدمات مهندس غلامی فرمانده پیشین پایگاه مقاومت بسیج شرکت برق منطقه ای فارس تقدیر به عمل آمد و مهندس امین اسکندری به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی گردید.