طرح پایش مصرف انرژی ادارات و مدیریت پیک بار ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، این دیدار با حضور فرمانده  حوزه بسیج  ادارات استان کرمان، مدیر عامل و نماینده بسیج شرکت، دوم خرداد ماه سال جاری برگزار گردید. فرمانده حوزه بسیج  ادارات استان کرمان در این نشست بیان نمود: ما باید در راستای الگوی مدیریت مصرف قدم برداریم و […]

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، این دیدار با حضور فرمانده  حوزه بسیج  ادارات استان کرمان، مدیر عامل و نماینده بسیج شرکت، دوم خرداد ماه سال جاری برگزار گردید.

فرمانده حوزه بسیج  ادارات استان کرمان در این نشست بیان نمود: ما باید در راستای الگوی مدیریت مصرف قدم برداریم و آن را در جامعه نهادینه کنیم تا مدیریت مصرف انرژی در کشور فرهنگ‌سازی شود.

بامری  تصریح کرد: وظیفه هر یک از ما به عنوان یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی این است که در راستای رضایتمندی مردم گام برداریم و با خدمت رسانی هر چه بهتر مردم را نسبت به نظام خوشبین نماییم.

وی  ابراز داشت: بسیج در همه عرصه‌ها بدون هیچ توقعی آماده خدمت‌رسانی به مردم و دستگاه های اجرایی می باشد و در خصوص نهادینه کردن مدیریت مصرف برق، بسیج ادارات تمامی تلاش خود را انجام خواهد داد تا بتواند گامی مثبت برای خدمت به جامعه بردارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز در زمینه مدیریت پیک بار ۱۴۰۰ فرماندهان بسیج ادارات در سراسر استان،  پای کار آمده اند و هماهنگ با شرکت توزیع از ادارات و سازمان‌ها بازدید و مصرف انرژی آنها را پایش و در صورت عدم رعایت، تذکرات لازم داده می شود.

مهدوی نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان  نیز در این دیدار، بیان داشت : اقدامات شاخص و شایسته‌ای توسط حوزه بسیج شرکت با همکاری بسیج ادارات استان در راستای خدمت رسانی و برقراری برق پایدار و مستمر، انجام شده است.

وی با بیان اینکه برق یک نعمت است و ضرورت آن، امروز مانند نفس کشیدن است، گفت: همکاران ما در صنعت برق تمام تلاش خود را برای برقراری برق پایدار و مطمئن انجام می دهند و امیدواریم با همکاری تمامی مشترکین اعم از خانگی، اداری، کشاورزی، صنعتی و تجاری بتوانیم بدون خاموشی های ناخواسته از این شرایط با موفقیت عبور نماییم.

مهدوی نیا  با اشاره به بحث مدیریت بار در تابستان سال جاری، خاطرنشان کرد : طرح مدیریت بار در تابستان ۱۴۰۰ از ابتدای خرداد ماه و با توجه به محدودیت های موجود اجرایی شده است که تاکنون توانسته ایم با همراهی و مشارکت بسیجیان، آن را پیاده سازی نمائیم.

وی با اشاره به تشکیل گشت‌های بسیج در شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان گفت: اکیپ‌های متعددی در این راستا تشکیل و ساماندهی شده است که به همت آنان تمام دستگاه‌ها، ارگان‌ها و ادارات مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.