طرح های آبرسانی به ۳۶ روستای چالدران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: طرح های آبرسانی به ۳۶ روستای شهرستان چالدران با مشارکت بنیاد علوی اجرا می شود. لطیف خوش سیرت در جلسه ی مشترک با مسئولین بنیاد علوی که در محل شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد، با بیان اینکه براساس تفاهم نامه امضا شده پیشین، آبرسانی به […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: طرح های آبرسانی به ۳۶ روستای شهرستان چالدران با مشارکت بنیاد علوی اجرا می شود.

لطیف خوش سیرت در جلسه ی مشترک با مسئولین بنیاد علوی که در محل شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد، با بیان اینکه براساس تفاهم نامه امضا شده پیشین، آبرسانی به ۱۶ روستای چالدران در برنامه کاری قرار گرفته بود، که از این تعداد عملیات عمرانی ۱۰ روستا به پایان رسیده که به زودی در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی همچنین اضافه کرد مقرر شد عملیات عمرانی ۶ روستای باقیمانده نیز تا پایان آذرماه به پایان برسد.
خوش سیرت همچنین با اعلام اینکه مقرر شد تعداد ۲۰ روستای جدید که نیاز به برطرف شدن مشکل آبرسانی دارند در تفاهم نامه جدید روند آبرسانی آنها نیز اجرا و عملیاتی گردد افزود، طی این تفاهم نامه جدید بنیاد علوی، مسئولیت تامین مصالح و تجهیزات را عهده دار خواهد بود و مقرر شد شرکت آب و فاضلاب استان نیز مسئولیت اجرای عملیات عمرانی آن را از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی عهده دار گردد.