طرح ملی جهاد آبرسانی در مجتمع آبرسانی سرداران شهرستان ساوه به ایستگاه آخر رسید

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه از پیشرفت 90 درصدی مجتمع آبرسانی سرداران و بهرمندی 22 روستای شهرستان ساوه از آب شرب سالم و پایدار در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی؛ محسن کریمی سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه با اعلام این خبر طرح ملی جهاد آبرسانی اظهار داشت: با بهربرداری از مجتمع آبرسانی سرداران در شهرستان ساوه۲۲ روستا با ۱۱ هزار و ۹۴۷ نفر از آب شرب سالم و پایدار بهرمند خواهند شد.

وی در ادامه افزود: در راستای اجرای طرح ملی جهاد آبرسانی این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه با اشاره به اینکه برای بهره برداری از مجتمع آبرسانی سرداران شهرستان ساوه ۱۵ کیلومتر خط انتقال آب اجرا گردیده است تصریح کرد: ساخت سه باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت ۸۰۰ متر مکعب ،حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب با مجموع آبدهی ۲۰ لیتر در ثانیه از دیگر اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح انجام شده است.

کریمی افزود: اجرا دو ایستگاه پمپاژ آب از دیگر اقداماتی است که در راستای بهرمندی مشترکین از اب شرب سالم و پایدار در دست اجرا می باشد و در آینده ای نزدیک وارد مدار بهره برداری خواهد شد.