مهران امیری:

طرح طبقه‌بندی مشاغل برای ۶۷۰ نفر از پرسنل شرکت اجرایی شد

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، طرح طبقه بندی مشاغل برای ۶۷۰ نفر از پرسنل شرکتی از شهریورماه سال‌جاری اجرایی شده است.

 مهندس مهران امیری در حاشیه جلسه‌ای که تعدادی از پرسنل شرکتی شرکت توزیع برق استان جهت قدردانی و تجلیل از تلاش‌های وی در راستای اجرایی کردن طرح طبقه‌بندی مشاغل تامین نیرو این شرکت تشکیل داده بودند، اظهار داشت: با توجه به پیگیری پرسنلی که در قالب تامین نیرو یا شرکتی در این شرکت مشغول به کار هستند و در راستای اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل که به صورت اختصاری می‌شود گفت پایه سنوات داشتند، ما همکاران‌مان را در معاونت نیروی انسانی و برنامه و بودجه مامور پیگیری این موضوع کردیم تا آن را به نتیجه برسانند.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، این طرح بایستی از سال ۹۲ برای ۶۷۰ نیروی شرکتی لحاظ می‌شده که متاسفانه بنا به دلایلی انجام نشده است که ما با بررسی‌هایی که انجام دادیم مشخص شد این طرح قابلیت اجرایی دارد و در شهریورماه سال‌جاری انجام گرفت و برای این ۶۷۰ نفر افزایش حقوق لحاظ گردید.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان تصریح کرد: معوقه حقوق این همکاران از سال ۹۲ در قالب این طرح می‌بایست پرداخت شود که پیگیر هستیم با پرداخت چند قسط انجام شود.

گفتنی است در پایان این نشست، پرسنل شرکتی شرکت توزیع برق لرستان به نمایندگی از همکاران خود در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها ضمن قدردانی از زحمات مهندس امیری، با اهدا لوح از وی تجلیل کردند.