طرح سواد آبی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

نشست هماهنگی و برنامه ریزی اقدامات طرح سواد آبی در سال تحصیلی 1403-1402 با حضور اعضای کمیته سواد آبی در سالن جلسات رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق برگزار شد.

به گزارش برقاب : مدیریت روابط عمومی این سازمان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی طرح سواد آبی و  فعالیت های  آگاهی بخشی انگیزشی ، آموزشی  و تولیدات رسانه ای این کمیته  با  همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان  با هدف آگاهی بخشی به معلمان و دانش آموزان استان آغاز شده است .

رئیس کمیته استان خوزستان طرح سواد آبی افزود:  با توجه به بازخوردهایی که از مدارس دریافت می شود، مشخص است که آموزش ها در سالهای اخیر موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه کم آبی باید از ما ملتی آگاه تر و حل مسئله محور بسازد تصریح کرد: طرح ارتقای داناب و سواد آبی باعث خلق یک ارزش مشترک بین آموزش و پرورش و سازمان آب و برق خوزستان شده،  بگونه ای که هر دو از ظرفیت های  فرهنگی یکدیگر استفاده  می کنند .

مهدی عظیمی فر تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت های آموزشی و فرهنگ سازی مانند طرح داناب ، فرآیند کار مهندسان حوزه آب در معرفی دستاوردهای بدست آمده  به مردم هموارتر می شود.

وی افزود: طرح داناب با نظام های ۷ گانه آموزشی، مشارکتی، ارتباطی ، رسانه ای ، انگیزشی و تشویقی ، ارزیابی و ارزشیابی ، مستند سازی و گزارش دهی در مدارس اجرا می شود.

 در ادامه رییس کمیته سواد آبی به ارزیابی اقدامات انجام شده در سال تحصیلی جدید پرداخت و همه اعضا و نمایندگان کمیته، نقطه نظرات خود را در جهت ارتقای برنامه های عملیاتی طرح داناب در باقیمانده سال تحصیلی جاری مطرح کردند .