با ابتکار توزیع برق مشهد:

طرح تبلیغات تقاطعی در سطح شهر مشهد اجراء شد

در یک برنامه ابتکاری و خلاقانه از سوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد طرح تبلیغات تقاطعی با شرکت جمعی از هنرجویان عرصه تئاتر در مشهد اجراء شد.

در یک برنامه ابتکاری و خلاقانه از سوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد طرح ویژه تبلیغات تقاطعی با شرکت جمعی از هنرجویان عرصه تئاتر در مشهد اجراء شد.

به گزارش برقآب و دفتر روابط عمومی، علیرضا کاشی مدیر دفتر روابط عمومی ضمن تشریح ویژگی های این برنامه ابتکاری گفت: این طرح به منظور ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق در سطح جامعه و با توجه به گرمای شدید تابستان ۱۴۰۲ و تنویر افکار عمومی در کاهش مصرف برق اجراء شده است.

وی افزود: این طرح از روز ۱۴ تیرماه آغاز و تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.

با اشاره به ویژگی های این طرح گفت: جمعی از هنرجویان عرصه تئاتر با حضور در  چهارراه و تقاطع اصلی و پر رفت و آمد شهر مشهد و با بدست گرفتن پلاکاردهایی با مضامین برق رایگان و پاداش مدیریت مصرف، آحاد شهروندان را به کاهش مصرف برق توصیه می کنند.

وی تصریح کرد: طرح ویژه تبلیغات تقاطعی بدون مزاحمت برای شهروندان اجراء می شود چرا که هنرجویان عرصه تئاتر هنگام روشن شدن چراغ قرمز در چهارراه ها و در حد یک دقیقه با پلاکاردهای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق به  اطلاع رسانی به مردم می پردازند.

وی گفت: استفاده از ظرفیت و پتانسیل هنرجویان تئاتر، کاهش مصرف برق در تابستان ، دمای آسایش،قبض رایگان و اثرگذاری هرچه بهتر تبلیغات بین شهروندان از جمله اهداف این برنامه می باشد.