طرح بهارستان در ۱۶ روستای سروآباد به طور کامل اجرا شد

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد از اجرای طرح بهارستان در ۱۶ روستای این شهرستان خبر داد و افزود: در مجموع برای اجرای این طرح بیش از ۷ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالله آذری مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد با اشاره به اینکه مقرر است تا پایان سال شبکه برق ۲۶ روستای سروآباد در قالب طرح بهارستان اصلاح وبهسازی شود، افزود: این طرح تاکنون در ۱۶ روستا به طور کامل اجرا شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد با بیان اینکه تاکنون برای اجرای طرح بهارستان بیش از ۷ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است، افزود: پیش بینی می شود با اقدامات جهادی صورت گرفته این طرح در تمام روستاهای مورد هدف به طور ۱۰۰ درصدی تا پایان سال اجرایی شود.

آذری اظهار داشت:جابجایی و مقاوم سازی پایه های برق در معابر روستایی، تامین  برق مطمئن برای مشترکین روستایی با ولتاژ استاندارد ، اصلاح روشنایی معابر عمومی، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستاهای مشمول طرح وتوسعه وتامین برق متقاضیان ازجمله اهداف طرح بهارستان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه درمجموع ۲۳۰ کیلومتر شبکه سیم فشار ضعیف هوایی در شهر و روستاهای شهرستان سروآباد وجود دارد که ۱۹۵ کیلومتر آن روستایی و ۳۵ کیلومتر آن نیز در حوزه شهری است، اظهار داشت: تمام شبکه سیم فشار ضعیف هوایی در شهر سروآباد به کابل خودنگهدار تبدیل شده و همزمان اجرای طرح بهارستان با هدف اصلاح و بهسازی کامل تجهیزات شبکه برق در روستاهای این شهرستان نیز همچنان ادامه دارد.

مقرر است امسال شبکه برق ۴۲۰ روستای استان کردستان در قالب طرح بهارستان اصلاح و بهسازی شود که تاکنون در ۱۷۱ روستای استان به طور کامل اجرا شده است.