طرح آبرسانی به ۶ مجتمع آبرسانی استان بوشهر عملیاتی شد

ابوالحسن عالی در تشریح این خبر اظهار کرد: پروژه یاد شده همراه طرح آبرسانی شرب به روستاهای محروم استان ( محرومیت زدایی) با اعتبار هفت هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا می باشد.

به گزارش برقآب، شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اعلام کرد که طرح آبرسانی به ۶ مجتمع آبرسانی در استان بوشهر به بهره برداری رسیده است. این طرح همراه با طرح آبرسانی شرب به روستاهای محروم استان و با اعتبار هفت هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

محرومیت زدایی روستاهای استان بوشهر
یکی از اهداف این پروژه آبرسانی به روستاهای محروم استان بوشهر بوده است. با بهره برداری از این پروژه، ۲۳ روستا دسترسی به آب شرب سالم و بهداشتی پیدا کرده‌اند. این امر بهبود معیشت و کیفیت زندگی مردم این مناطق را بهبود بخشیده است.

تحول در تامین آب شرب سالم و بهداشتی
در دولت سیزدهم، شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی تحولی شگرف را آغاز کرده است. به عنوان قدمی بزرگ در این راستا، پروژه آبرسانی به روستاهای محروم استان به بهره برداری رسیده است. این طرح تأثیر بسزایی در افزایش کیفیت زندگی و بهبود وضعیت بهداشتی مردم مناطق محروم داشته است.

جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)
همچنین، در طرح جهاد آبرسانی نیز پروژه های بسیاری با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان بوشهر افتتاح و عملیاتی شده‌اند. این پروژه ها نیز به طور مستقیم تاثیر مثبتی در تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مردم استان بوشهر داشته‌اند. مشارکت بخشی از نیروی کار قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در این طرح ها، علاوه بر تولید اشتغال، بهبود وضعیت تأمین آب شرب سالم و بهداشتی مردم در این منطقه را فراهم کرده است.