مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

طرح آبرسانی به روستای کهلا تکمیل شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به روستای کهلا از توابع شهرستان خدابنده با مشارکت اهالی این روستا تکمیل شد.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال انجام شده است که اهالی در تامین ۱۰ میلیارد ریال آن مشارکت داشته اند.

وی افزود: عملیات لوله گذاری و اصلاح شبکه در روستای کهلا به طول ۱۴.۵ کیلومتر و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال که از سال گذشته آغاز شده بود، امسال تکمیل شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان داشت: احداث ایستگاه پمپاژ و مخزن ذخیره آب با ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب ، با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال از دیگر بخش های آبرسانی به روستای کهلا بوده است.

جزءقاسمی با اشاره به مشارکت اهالی روستای کهلا با شرکت آبفا گفت: با تامین ۱۰ میلیارد ریال از سوی اهالی، عملیات استاندارد سازی انشعابات در این روستا آغاز شده و تا کنون ۱۴۰ انشعاب در این روستا استاندارد سازی شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: روستای کهلا جزو روستاهای تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بوده و ۵۹۲ مشترک در این روستا وجود دارد.

وی گفت: شهرستان خدابنده ۲۲۷ روستا دارد که از این تعداد ۱۶۹ روستا تحت پوشش قرار داشته و ۵۳ روستا نیز در برنامه آبرسانی قرار دارد.