طراحی دوره تخصصی برای خبرنگاران حوزه آب خواسته شرکت آبفای کاشان

قائم مقام مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کاشان با مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد.

به گزارش برقآب قائم مقام مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کاشان در دیدار با مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار طراحی دوره تخصصی برای خبرنگاران حوزه آب شد.

سید محمد مسافری در دیدار با محمد آقاسی گفت: با توجه به استمرار خشکسالی‌ها، یکی از مهمترین چالشهای پیش روی کشور موضوع آب است و پیش بینی می شود تابستان امسال موضوع آب به یکی از مهمترین موضوعات جامعه و به تبع آن رسانه‌ها تبدیل شود و لذا باید خود را برای شرایط پیش رو آماده کنیم.

مدیر روابط عمومی آبفا تصریح کرد: امروزه دوره های مختلفی برای توسعه خبرنگاری تخصصی طراحی شده است، اما با توجه به اهمیت موضوع آب، می طلبد که دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها به عنوان یک نهاد مرجع آموزشی، نسبت به طراحی دوره آموزشی تخصصی برای پرورش خبرنگاران در حوزه آب اهتمام داشته باشد.

مسافری برای برگزاری دوره آموزش آنلاین ویژه خبرنگاران فعال در حوزه آب کشور با همکاری دفتر مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها اعلام آمادگی کرد و گفت: هم‌افزایی در این حوزه می‌تواند باعث کاهش هزینه و افزایش بهره‌وری شود.

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، با استقبال از پیشنهادهای مدیر روابط عمومی آبفای کاشان گفت: آماده ایم در حدامکان در این موضوعات به جامعه خبری و همچنین روابط عمومی های آبفا کمک کنیم.