ضرورت بکارگیری مولدهای برق در ادارات وصنایع

فرماندار اراک گفت: بکارگیری مولدهای برق ادارات وصنایع در ایام پیک مصرف برق ضروری است.

امیر هادی در جلسه “کمیته مدیریت مصرف برق شهرستان اراک”بابیان این مطلب افزود: تمامی ادارات باید بکارگیری مولد های برق را بیش از پیش به ویژه در هفته جاری  در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند .
وی بابیان اینکه دولت سیزدهم صرفه جویی مصرف برق را از خودش آغاز کرده است ،افزود: فرمانداری اراک هم رعایت کاهش مصرف برق نسبت به سال گذشته را در دستور کار خود قرار داده و مولدهای تامین برق فرمانداری روزانه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ فعال هستند و درهفته جاری مولدها برای یاری رسانی به شرکت توزیع برق برای تامین برق پایدار ،زمان بیشتری وارد مدار خواهند شد.

فرماندار اراک  تصریح کرد: تمامی مشترکین صنعتی،  کشاورزی و اصناف موظف هستند مطابق مصوبه هیئت وزیران نهایت همکاری را بر اساس برنامه های ابلاغ شده داشته باشند و شرکت توزیع برق برای کاهش آسیب به صنایع و کشاورزان برنامه ریزی لازم را داشته باشد .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این جلسه گفت:باحضور کارشناسان و تیم های بازرسی ویژه ادارات وضعیت مدیریت مصرف برق در  ۱۸۳ اداره در اراک  مورد بررسی قرار گرفته و ادارات بدمصرف مورد تذکر ،اخطار و برق برخی ادارات نیز قطع شده است.
محمود محمودی افزود:تیم های عملیاتی شرکت ، از نحوه بکارگیری مولدهای اضطراری ادارات بازرسی به عمل آوردند تا در ایام پیک ،زمان بیشتری وارد مدار شوند .
وی بیان کرد: تیم هایی نیز جهت بررسی مدیریت مصرف برق صنایع پراکنده استان تشکیل شده و گزارش های کاری آنها نیز اعلام خواهد.