مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان در دیدار با امام جمعه شهرستان انار گفت:

ضرورت استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در فرهنگ‌سازی مصرف آب

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان در دیدار با امام جمعه شهرستان انار از ضرورت استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی مصرف آب خبر داد

ضرورت استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در فرهنگ‌سازی مصرف آب

به گزارش برقاب،  روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان، حمید علیدادی سلیمانی رئیس هیئت مدیره مدیرعامل این شرکت ضمن تشریح وضعیت منابع آب استان گفت: همانگونه که سید الشهدای خدمت آیت الله رئیسی برای حل مشکلات و خدمت به مردم تلاش کردند و در این راه شهید شدند، اکنون نیز همه ما وظیفه داریم با تلاش‌ مستمر و همکاری بین دستگاهی کم آبی را مدیریت کنیم و در این راستا ائمه جمعه نقش محوری و کلیدی دارند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان تصریح کرد: در مسائل فرهنگی روحانیون می توانند پیشقدم باشند و تریبون نماز جمعه اثرگذارترین جایگاه در القاء مسائل فرهنگی به جامعه می باشد.
حمید علیدادی سلیمانی در ادامه گفت: استان کرمان در منطقه‌ای واقع شده است که کمترین نزولات آسمانی را در کشور دارد و میزان بارندگی در این استان نسبت به میانگین جهانی و کشوری در سطح پایین تری قرار دارد. وی افزود: برداشت آب از منابع زیرزمینی استان بیش از میزان آب تجدیدپذیر است و این امر باعث افت سفره های آب زیرزمینی در سطح استان می‌باشد.
علیدادی سلیمانی اظهار داشت: در حال حاضر اغلب دشتهای استان ممنوعه می باشند و یکی از مشکلات خصوصا در جنوب استان حفر چاههای غیرمجاز و برداشت بی رویه از سفره های آب زیرزمینی است.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان انار نیز ضمن تشکر و قدردانی از همکاری مدیرعامل و کارکنان شرکت آب منطقه‌ای کرمان، اعلام کرد: آب یکی از مهمترین موضوعات استان است و حداکثر همکاری در این خصوص برای فرهنگ‌سازی صورت خواهد گرفت.